حیدرزاده عنوان کرد:

کسب۱۵ مقام جهانی توسط ورزشکاران ایلامی در سال ۹۷

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۲۷:۵۱
کد خبر: ۸۲۲۶۲۶
کسب۱۵ مقام جهانی  توسط ورزشکاران ایلامی در سال ۹۷
مدیرکل ورزش وجوانان ایلام در نشست خبری امروزیکشنبه گفت:ورزشکاران ایلامی با رشد 31 درصدی رشته های قهرمانی نسبت به سال گذشته 142 مدال جهانی وبین المللی را بدست آورده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام:بهروز حیدزاده گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون 264 ورزشکار به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شده اند که در مجموع 604 مدال طلا، نقره و برنز توسط این افراد کسب شده است.
او شاخص های مهم ورزش ایلام را صعودی و قابل دفاع بیان کرد و گفت: 99 درصد هیات های ورزشی استان دارای خانه های تخصصی ورزش هستند و سرانه ورزشی در استان با افتتاح پروژه ها افزایش یافته است.
مدیرکل ورزش و جوانان ایلام با تاکید بر این که توجه به زیرساخت ها و توسعه ورزش در نقاط شهری و روستایی از جمله اولویت های ورزش استان است، اضافه کرد: در حال حاضر 95 پروژه نیمه تمام در مناطق مختلف استان بویژه نقاط روستایی در دست اقدام است که بخش عمده ای از آنها تا پایان تیر ماه سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته حیدرزاده، 30 پروژه زمین چمن مصنوعی و 6 سالن چند منظوره در سطح استان نیمه اول سال 98 به بهره برداری می رسند.
وی با اشاره به تلاش های صورت گرفته در خصوص استعدادیابی رشته های ورزشی در استان، گفت: امسال در جشنواره استعداد یابی 15 رشته ورزشی در اولویت شناسایی شد که سال آینده نیز 13 رشته ورزشی دیگر در حوزه بانوان و آقایان افزوده می شود.
معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان ایلام نیز در این نشست گفت: در 10 ماهه امسال 9 هزار و 21 نفر زوج متقاضی دریافت وام ازدواج بوده که از این تعداد هشت هزار و 20 نفر تسهیلات دریافت کرده اند.
محمدرضا تردست افزود: هم اکنون 820 زوج در انتظار دریافت وام ازدواج هستند و تاکنون 230 میلیارد ریال به متقاضیان دریافت تسهیلات پرداخت شده است.
سرپرست هیات ورزش‌های همگانی ایلام نیز گفت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از 350 برنامه فرهنگی ورزشی در سطح استان اجرا شده است.
سعید خسروی نژاد افزود: هم اکنون سه هزار و 278 نفر تحت پوشش بیمه سلامت هیات ورزش‌های همگانی استان ایلام قرار دارند و از این تعداد 513 نفر آقا و سه هزار و 278 نفر نیز خانم هستند.
وی یادآور شد: بیش از سه هزار ورزشکار در رشته‌های مختلف زیر مجموعه هیات‌های همگانی شهرستان ایلام مشغول به فعالیت هستند.
خسروی نژاد گفت: 85 رشته ورزشی زیر مجموعه هیات ورزش‌های همگانی ایلام در 25 رشته فعال هستند.
وی در ادامه از برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم در روز چهارشنبه 22 اسفند ماه جاری در شهر ایلام خبر داد.

 

نظر شما