مدیرفرودگاه ایلام؛

مردم ایلام از تنوع پروازهای فرودگاه شهدا استقبال نمی کنند

۱۳۹۸/۰۱/۰۸ - ۱۷:۴۰:۵۲
کد خبر: ۸۲۸۰۶۲
مردم ایلام از تنوع پروازهای فرودگاه شهدا استقبال نمی کنند
مدیر فرودگاه شهدای ایلام گفت: زیرساخت و بسترهای لازم برای پرواز به نقاط مختلف کشور و حتی کشورهای خارجی در فرودگاه شهدای ایلام فراهم است اما به علت عدم استقبال مردم این پروازها صورت نمی گیرد.

به گزارش برنا از ایلام; علی متانت اظهار داشت :با وجود آنکه فرودگاه ایلام به یک مکان پروازی بین المللی تبدیل شده و قابلیت پرواز به همه کشورهایی که پرواز هواپیماهای جمهوری اسلامی مجاز است را دارد اما مردم استقبال چندانی برای استفاده از پروازهای برون مرزی از فرودگاه ایلام را ندارند.

به گفته وی استقبال پرواز برای مقاصد تهران و مشهد است در حالی که این فرودگاه امکان پرواز به تمام فرودگاه های همه استان های کشور را دارد.

متانت یادآور شد: باید در هر پرواز حداقل ۸۰ درصد صندلی ها توسط مسافران پر شده باشد تا آن پرواز صورت بگیرد در حالیکه بجز برای مقاصد تهران و مشهد برای سایر پروازهای داخلی و خارجی از مبدا فرودگاه شهدای ایلام این تعداد صندلی متقاضی وجود ندارد.

اوگفت: هم اکنون در هفته دو پرواز بین ایلام - مشهد صورت می گیرد در حالی که در صورت استقبال مردم امکان افزایش این پروازها تا چهار بار در هفته هم وجود دارد.

او اظهار داشت: این فرودگاه توانایی افزایش ظرفیت پرواز روزانه بین ۱۰ تا ۱۵ پرواز را دارد و در حال حاضر روزانه بین پنج تا هفت پرواز در این فرودگاه به مقصد تهران و مشهد انجام می شود.

 

 

نظر شما