آیت قیصربیگی مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام

مدیری که بحران را به چالش کشید

۱۳۹۸/۰۱/۱۵ - ۱۲:۰۹:۱۰
کد خبر: ۸۲۹۴۶۲
مدیری که بحران را به چالش کشید
وقتی مدیر ارشد استان پای کار باشد همه پای کار می آیند و امروز یکی از ویژگی های خوب رئیس ستاد بحران استان ایلام این است که وی هر کاری که می خواهد انجام شود اول خود در آن کار پیشگام و جلودار می شود و این هنر او در همراه کردن مجموعه با خود است.

به گزارش برنا از ایلام ; این روزها پای کار بودن استاندار ایلام بعنوان مدیر ارشد ستاد بحران استان مایه دلگرمی حادثه دیدگان است چرا که آنها به تعهد و پیگیری این مسئول دلسوز اعتقاد دارند.

اقدامات پیشگیرانه سلیمانیدشتکی قبل از ایجاد موج اول و دوم بارش ها درواقع یک کلاس مدیریتی و آموزنده در ستاد مدیریت بحران بود چراکه پیش بینی عوامل خطرآفرین و ایجاد اقدامات بازدارنده مهم ترین اصل مدیریت بحران است که نماینده عالی دولت در استان بر این مهم تاکید جدی داشت و در این زمینه با هیچ کس تعارف نداشت

.از این رو اگر وی دستور تخلیه 6 روستای بخش ماژین شهرستان دره شهر و جابجا کردن یک سوم پائین دست روستای چم شیر شهرستان سیروان که در سیل اخیر بطور کامل زیر آب رفتند، نمی داد، اگر وی دستور تنظیم و تعدیل ورودی و خروجی آب سه سد مهم استان را نمی داد، اگر در امر اطلاع رسانی مردم طبیعت دوست ایلام که در این فصل در دامن طبیعت اتراق می کنند اهتمام به خرج نمی داد، و اگر همه عوامل در کار ستاد بحران را پای کار نمی آورد و کار را جدی نمی گرفت و ... الان معلوم نبوده استانی که بیشترین و شدید ترین بارش ها در کشور را تجربه کرد چند قربانی داشت.

اما امروز ایلام در بین استان های بحران زده که از بعد شدت و سنگینی بارش ها بعد از لرستان دومین استان از نگاه مسئولان ارشد دولتی بود، تنها استانی است که تلفات جانی نداشته است و این در حالی است که این منطقه از کشور به لحاظ توپوگرافی یکی از مستعد ترین استان ها برای سیل های ویرانگر است کما اینکه در سال 94 سیل ویرانگر ایلام علاوه بر خسارت مالی فراوان 8 کشته برجای گذاشت.

جان کلام اینکه استاندار ایلام در این روزهای سخت با تصمیمات درست و اقدامات به موقع و با کمک و پای کار آوردن همه عوامل دست اندر کار، بحران را به معنای واقعی به چالش کشید تا امروز در این دیار هیچ خانواده ای در سیل ویرانگر آغاز سال نو داغدار نباشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز