استاندار ایلام:

در مدیریت بحران اگر پیشگیری نمی کردیم فاجعه اتفاق می افتاد

۱۳۹۸/۰۱/۱۷ - ۰۶:۵۲:۳۴
کد خبر: ۸۳۰۳۰۱
در مدیریت بحران اگر پیشگیری نمی کردیم فاجعه اتفاق می افتاد
استاندار ایلام گفت؛ آنچه که امروز وجدان ما را در این روزهای سخت و پرتلاطم آرام می کند این است که در این بحران آب و هوایی ایلام علی رغم شدت سیل زدگی تلفات انسانی نداشت.

 به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که با حضور وزرای راه و شهرسازی و بهداشت و درمان و فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران برگزار شد از اقدامات پیشگیرانه در قبل از بحران به نیکویی یاد کرد و گفت؛ اینجا لازم است یک خسته نباشید جانانه به همه همکاران، دست اندرکاران ستاد بحران، دستگاه های امدادی و خدماتی و همه اعضای درگیر در این ایام تقدیر و تشکر کنم و این نکته را یادآوری کنم که اگر پیش بینی های دقیق و پیشگیری های به موقع انجام نمی شد شاهد فاجعه‌ای در تلفات انسانی ناشی از سیل ویرانگر اخیر در ایلام می شدیم.

او در ادامه گفت؛ می خواهم از این فرصت نیز استفاده کنم و در حضور دو وزیر کابینه و نماینده عالی سپاه پاسداران حرفم را به گوش مسئولان کشور برسانم که ایلام 8 سال برای ایران فداکاری کرد و درگیر جنگ بود و در این 8 سال به خاطر جنگ از توسعه عقب ماند و امروز نیازمند کمک است.

استاندار ایلام در ادامه خواستار عدم سنجش ایلام با جمعیت وسعت کم آن شد و گفت؛ مطالبه دیگر ما این است که به ایلام با  شاخص های ملی توجه شود چرا که امروز این استان در ابعاد ملی به کشور خدمت می کند.

او ادامه داد؛ ایلام دیروز سپر دفاعی ایران بود و امروز نیز مرکز توجه در خدمت به کشور در ابعاد مختلف چون، تردد زوار، ترانزیت کالا و خدمات، استحصال منابع نفت و گاز و پتروشیمی و ... است.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از وزرای راه و شهرسازی و بهداشت و درمان به خاطر حضور چندباره و خدمات خوبی که به استان ارائه داده اند، گفت؛ تقاضا داریم به نسبت خواسته ها و مطالبات انباشته شده ایلام و قول و وعده هایی که این دو وزارتخانه برای رفع مشکلات مردم داده اند همچون گذشته پای کار باشند و با اجرایی نمودن طرح های عظیم در دست اقدام خود خاطره ای خوش در اذهان ایلامیان برجای بگذارند.

او در پایان از یک توافق خوب در سفر امروز وزرا و مقامات کشوری و لشکری به ایلام خبر داد و گفت؛ در یک تفاهم نامه خوب مابین وزیر راه و شهرسازی و هوافضا سپاه و استانداری مقرر شد که سه پل تخریب شده بخش ماژین دره شهر بازسازی و ایجاد شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز