استاندار ایلام؛

بنیاد مستضعفان در بحران سیل و زلزله یار و همراه ایلامی ها بوده است

۱۳۹۸/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۲:۱۳
کد خبر: ۸۳۱۵۹۳
بنیاد مستضعفان در بحران سیل و زلزله یار و همراه ایلامی ها بوده است
استاندار ایلام گفت :بنیاد مستضعفان در دو بحران یکی زلزله 15 هزار تن سیمان رایگان به ایلام کمک کرد و دوم در حادثه سیل اخیر هم دستور 7 هزار تن سیمان برای کمک به سیل زدگان را داده است.

 به گزارش برنا ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در جلسه هماهنگی مدیریت بحران که با حضور سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور برگزار شد، ضمن تشکر از نگاه مثبت رئیس بنیاد نسبت به ایلام، گفت؛ بنیاد مستضعفان در روزهای سخت چون بحران سیل و زلزله همواره در کنار ایلامی ها بوده است.

او ادامه داد؛ بنیاد مستضعفان در دو بحران یکی زلزله 15 هزار تن سیمان رایگان به ایلام کمک کرد و دوم در حادثه سیل اخیر هم دستور 7 هزار تن سیمان برای کمک به سیل زدگان را داده است.

او با اشاره به اینکه در پیشگیری از عوامل خطر زای سیل در ستاد بحران موفق ترین استان کشور بوده ایم، تصریح نمود؛ در زمان سیل در طی 5 تا 6 روز بیش از 400 میلیمتر بارش در استان داشتیم و در شهرستان دره شهر این میزان در 3 ساعت به 57 میلیمتر هم رسید که این شدت بارش باعث ایجاد مشکلاتی گردید.

رئیس ستاد بحران استان در ادامه گفت؛ قبل از شروع بحران در بخش ماژین 6 روستا را تخلیه کردیم که در موج بارش ها به زیر آب رفتند و اگر به موقع این اقدام مهم را انجام نمی دادیم فاجعه رخ می داد.

استاندار ایلام در بخش دیگری از صحبت هایش با انتقاد از عدم به روز بودن اطلاعات و آمار برخی مدیران، اضافه کرد؛ مدیران گزارشی که به مرکز می فرستند بایست به روز و صحیح باشد چراکه همان منبع تصمیم گیری قرار می گیرد.

او با اینکه یک مدیر تیز هوش بایست همیشه به روز باشد، تصریح نمود؛ مجموع اطلاعات و آماری که از خسارت های سیل گرفته می شود بایست همسان سازی و به روز باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز