استاندار ایلام:

همه مردم ایران عضو بسیج و سپاه هستند

۱۳۹۸/۰۱/۲۰ - ۱۵:۴۳:۱۳
کد خبر: ۸۳۱۹۴۷
همه مردم ایران عضو بسیج و سپاه هستند
استاندار ایلام گفت: هرچه آمریکا بر علیه گروها ونهادهای داخل کشور باشد، مشخص می شود آن گروه و ارگان ریشه دار و اصیل است

 به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در جمع سپاه امیرالمؤمنین (ع) و در جشن اعیاد شعبانیه و روز پاسدار حضور یافت و ضمن تبریک این روزهای مبارک، نقش سپاه و بسیج را در همه صحنه ها بی بدیل عنوان کرد و گفت؛ همه مردم ایران عضو بسیج و سپاه هستند. 

او با اشاره به همیشه در صحنه بودن سپاه و بسیج، اضافه کرد؛ در سیل اخیر اگر پیشگیری به موقع و حضور در صحنه همه عوامل به ویژه بسیج و سپاه نبود با این حجم بارندگی فاجعه ای ایجاد می شد.

استاندار ایلام ادامه داد؛ سپاه و بسیج در دو اربعین گذشته نیز سنگ تمام گذاشت و ما به این همکاری و پای کار بودن ها دلگرم هستیم.

او ادامه داد؛ بعد از پشت سر گذاشتن سیل مهیب، اکنون وقت سازندگی هست و باز به حضور بسیج و سپاه در این زمینه نیاز است.

او افزود؛ امروز قسمت عمده ای از کار امداد رسانی و سازندگی در مناطق سیل زده استان را سپاه و بسیج بر عهده گرفته است و این جای تقدیر و تشکر دارد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت های خود با عنوان این مطلب که امروز کسی نمی تواند در مقابل شکوه و عظمت سپاه و بسیج سر تعظیم فرود نیاورد، ادامه داد؛ هرچه آمریکا بر علیه گروه و نهادی در داخل باشد، مشخص می شود آن گروه و ارگان ریشه دار و اصیل است و امروز سپاه مورد حمایت آحاد مختلف مردم ایران اسلامی است.

 

نظر شما