غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در آغاز هفته جوان

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۱۴:۳۳:۳۶
کد خبر: ۸۳۴۵۲۲
غبار روبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدا در آغاز هفته جوان
جمعی از جوانان فعال در سازمانهای مردم نهاد و مسئولین و پرسنل ورزش و جوانان استان ایلام به مناسبت آغاز هفته جوان در سال 98 با حضور در برنامه غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر ایلام ، با مقام شامخ شهیدان تجدید پیمان کردند.

به گزارش خبرنگار برنا از ایلام،جمعی از مسئولین اداره کل ورزش و جوانان ایلام و جوانان فعال در سازمانهای مردم نهاد با حضور در گلزار شهدای شهر ایلام به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره ورزش وجوانان ایلام در این مراسم ضمن تبریک نیمه شعبان و میلاد حضرت علی اکبر (ع) وروز جوان اظهارداشت:  برنامه های هفته جوان  از 26فروردین ماه لغایت 2 اردیبهشت  در سراسر استان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برگزار می شود.

او افزود: با کلیه دستگاه ها و ارگان های مرتبط جهت شناسایی و معرفی جوان نمونه در 17 محور مکاتبه شده و پس از ارزیابی سوابق و افتخارات، جوانان نمونه انتخاب و در هفته جوان با حضور مدیران ارشد استان از آنان تجلیل بعمل خواهد آمد.

تردست گفت: علاوه بر برگزاری برنامه های فرهنگی ، ورزشی در سطح استان، دیدار با خانواده شهدا، دیدار جوانان نخبه با ائمه جمعه، غبار روبی مزار شهدا، برگزاری کارگاه های آموزشی با موضوع محیط زیست و طبیعت همچنین برگزاری کرسی آزاد اندیشی با موضوع اشتغال و کار آفرینی با دانشگاه ایلام از دیگر برنامه های هفته جوان است.

او ادامه داد; در هفته جوان  استفاده برای جوانان از امکانات ورزشی  فراهم شده وجوانان می توانند با قیمت نیم بها از این امکانات استفاد نمایند 

 

 

نظر شما