با حضور معاون فرماندار؛

زنگ سلامت در مدارس سرابله نواخته شد

۱۳۹۸/۰۲/۰۳ - ۰۸:۵۷:۱۱
کد خبر: ۸۳۷۲۴۵
زنگ سلامت در مدارس سرابله نواخته شد
همزمان با شروع هفته سلامت، زنگ سلامت در مدارس سرابله نواخته شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، الیاس فتاحی معاون فرمانداری چرداول صبح امروز در آیین نمادین نواخته شدن زنگ سلامت در مدرسه سرابله  اظهار داشت: جامعه ما مدیون تلاشگران عرصه سلامت است که در جای جای شهرستان  از محروم‌ترین نقاط تا مرکز استان خدمت ارائه می‌دهند.

او به خدمات دولت در عرصه سلامت در سال‌های اخیر اشاره داشت و با بیان اینکه در گذشته بیماران متحمل هزینه زیادی شده و حدود 80 درصد هزینه‌های درمان از جیبب مردم پرداخت می‌شد، افزود: با اجرای طرح تحول سلامت این مشکلات کاهش یافت.

معاون فرماندار شهرستان با اشاره به اینکه طرح تحول سلامت در ادامه به جنبه‌های دیگر سلامت مردم خواهد پرداخت، تصریح کرد: مردم علاوه بر سلامت جسمی، به سلامت روح و روان نیز نیاز دارند.

او درادامه گفت: در زندگی مدرن و امروزی تقریبا همه رژیم‌های غذایی سرشار از شکر، روغن و نمک است و از طرفی افزایش بی‌تحرکی به‌سبب روی آوردن به سمت دنیاهای مجازی و علل دیگر منجر به افزایش بیماری‌های غیرواگیر  شده است.

معاون فرماندار چرداول عنوان کرد: برای تغییر سبک زندگی به شیوه درست باید آموزش را از مدارس شروع کرد و در این مورد بیشترین مسئولیت به عهده معلمان و مربیان است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز