معاون استاندارایلام:

برای جذب سرمایه گذاری در بخش های مختلف آمادگی کامل داریم

۱۳۹۸/۰۲/۰۷ - ۱۰:۴۷:۲۷
کد خبر: ۸۳۸۷۶۷
برای جذب سرمایه گذاری در بخش های  مختلف آمادگی کامل  داریم
معاون اقتصادی استانداری ایلام گفت: استان ایلام برای جذب سرمایه گذاران واقعی در بخش های مختلف آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از  ایلام ؛ حیدر نعمتی اظهار داشت: لازمه رونق تولید، کاهش بیکاری، افزایش اشتغال وجود سرمایه‌گذارانی است که با خلق زمینه‌های تولید بستر اشتغال و تولید را در استان ایلام فراهم کنند و در این ارتباط استان ایلام از تمام سرمایه‌گذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشند استقبال می‌کند.

اوبا اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام در ابعاد نفت، گاز و پتروشیمی و منابع غنی زیرزمینی، معادن و توریست و گردشگری افزود : استان ایلام آمادگی کامل در جذب سرمایه گذاران واقعی دارد و همه دستگاه‌ها هم همکاری لازم در زمینه اجرای طرح‌های اقتصادی و اشتغال زا که منجر به تولید شود، رادارند.

معاون اقتصادی استانداری ایلام، مرز تجاری مهران را یکی دیگر از محاسن سرمایه‌گذاری در ایلام نام برد و تاکید کرد: موانع پیش روی سرمایه گذاران در استان برداشته شده است و سرمایه‌کذارانی که تمایل به سرمایه‌گذاری داشته باشند با مانعی مواجه نمی‌شوند.

نعمتی در ادامه افزود: تکمیل زنجیره ارزش توسط شرکت سرمایه‌گذاری کوثر در ایلام در حال انجام و قرار است گاوداری شیری ۲ هزار راسی توسط شرکت کشت و صنعت شرف اباد وابسته به شرکت کشاورزی کوثر در استان ایلام اجرا شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز