خارج کردن مرغ از بازار ایلام مصداق احتکار است

۱۳۹۸/۰۲/۰۸ - ۱۵:۵۷:۰۲
کد خبر: ۸۳۹۵۴۴
خارج کردن مرغ از بازار ایلام مصداق احتکار است
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام به مرغداران ایلامی هشدار داد ،با افرادی که قصد خارج کردن مرغ تولیدی استان و عدم عرضه ان به بازار دارند به به عنوان محتکر برخورد می شود.

به گزارش برنا ازایلام ؛نعمت اله بیرانوندی  گفت: روز گذشته 2محموله مرغ در دهلران که قصد خروج از استان داشت کشف و ضبط شد که برای کشتار به دزفول ارسال و سپس با قیمت هر کیلوگرم 10 هزار تومان امروز در بازار دهلران عرضه می شود.

وی میزان مرغ های کشف شده را هشت تن اعلام و تصریح کرد: اجازه نمی دهیم با توجه به نیاز استان و عدم همکاری اتحادیه مرغداران کسی مرغ از استان خارج کند و موجب آشفتگی در بازار مرغ استان شود.'

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 552 مورد تعزیرات گشت مشترک داشته و در بازار نظارت محسوس دارد.

بیرانوندی گفت: سال گذشته چهار هزار پرونده در تعزیرات استان تشکیل که تنها حدود 50 پرونده از آنها باقی مانده و این بر اساس ارزیابی عملکرد مرکز نشان از 103 درصد عملکرد تعزیرات حکومتی استان دارد.

وی ادامه داد: این عملکرد نشان از فعالیت تعزیرات حکومتی است اما وقتی در عمل مشاهده می کنیم که رضایت در بازار وجود ندارد بیانگر این مساله است که همه تخلفات اعلام نشده اند.

وی افزود: از مدیران دستگاه ها می خواهیم که در صورت وجود هر گونه تخلف موارد را به تعزیرات حکومتی اعلام تا در کوتاهترین زمان ممکن رسیدگی کند.

وی اظهار داشت: در صورت وجود پرونده و تخلف زیاد حتی شعبه ویژه و قاضی کشیک برای رسیدگی تعیین می کنیم تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز