رئیس پلیس فتا ایلام تاکید کرد:

نوجوانان و جوانان قربانیان سایت‌های قمار و شرط‌بندی

۱۳۹۸/۰۲/۱۸ - ۱۴:۴۱:۳۸
کد خبر: ۸۴۳۷۸۳
نوجوانان و جوانان قربانیان سایت‌های قمار و شرط‌بندی
رئیس پلیس فتا استان ایلام در خصوص فعالیت و شرکت فرزندان آن‌ها در سایت‌های قمار و شرط‌بندی به خانواده‌ها هشدار داد

به گزارش برنا از ایلام؛ سرهنگ "علی جمالی" با بیان اینکه بررسی پرونده‌های تشکیل شده در پلیس فتا بیانگر افزایش جرایم در حوزه کلاهبرداری‌ها از طریق سایت‌های قمار و شرط‌ بندی است گفت: قربانیان و شاکیان این نوع پرونده‌ها بیشتر نوجوانان و جوانان هستند که بدون اطلاع از وضعیت و نحوه فعالیت سایت‌های شرط‌ بندی و قمار شروع به فعالیت می‌کنند و متأسفانه در دام کلاهبرداران می‌افتند.

سرهنگ جمالی یادآور شد: نکته قابل تأمل دیگر این است که نوجوانان و جوانان از کارت و حساب‌های بانکی اعضای خانواده به ویژه والدین خود برای پرداخت هزینه‌ها و شرکت در سایت‌های قمار و شرط‌بندی استفاده می‌کنند و از سوی والدین نظارت مطلوب بر فعالیت‌های آن‌ها صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت سایت‌های قمار و شرط‌ بندی، هم بر اساس شرع و هم قانون ممنوع و جرم است، تأکید کرد: از همه افراد به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار می‌رود از فعالیت در چنین سایت‌هایی خودداری کنند و به تبلیغات فریبنده آن‌ها توجهی نکنند.

رئیس پلیس فتا با توصیه به والدین تاکید کرد: برهمه فعالیت‌های فرزندان خود در فضای مجازی نظارت داشته باشید و به خصوص در زمانی که از کارت و حساب بانکی آن‌ها استفاده می‌شود توجه جدی به تراکنشات انجام گرفته داشته باشید.

سرهنگ جمالی در پایان گفت: از عموم مردم تقاضا داریم انواع جرایم رایانه‌ای را از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی با ما در میان بگذارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز