شناسایی ۷۳ طرح اشتغالزای دارای انحراف در ایلام

۱۳۹۸/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۴۵۸۰۶
شناسایی ۷۳ طرح اشتغالزای دارای انحراف در ایلام
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: 73 طرح اشتغال پایدار روستایی با اعتبار 72 میلیارد ریال توسط کمیته نظارت استان و شهرستان بازدید و دارای انحراف شناخته شدند

به گزارش برنا از ایلام ؛شکراله شیرخانی اظهار داشت: 684 طرح توسط کمیته نظارت استان و یک هزار و 125 طرح نیز توسط کمیته نظارت شهرستان مورد بازدید قرار گرفتند که در مجموع 73 طرح دارای انحراف شناسایی شد. 

اوافزود: طرح های دارای انحراف جهت اجرای بند هفت ماده 12 به بانک معرفی می شوند و بانک عامل موظف است مطابق دستورالعمل مذکور نسبت به دین حال کردن  تسهیلات پرداختی اقدام نماید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: به دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گام دیگری جهت شفافیت در این وزارت برداشته شده و اسامی دریافت کنندگان 70 هزار میلیارد ریال تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی اعلام شده که این میزان تسهیلات کم بهره اشتغال پایدار روستایی به تفکیک اشتغال مورد تعهد و دستگاه اجرایی تایید کننده هر استان منتشر شد.

او تصریح کرد: از ابتدای طرح اشتغال پایدار روستایی، یک هزار و 650 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی با اشتغال چهار هزار و 500 نفر و 320 میلیارد ریال نیز تسهیلات اشتغال فراگیر در استان ایلام به متقاضیان پرداخت شده است.

 

 

نظر شما