استاندار ایلام:

در جنگ ایران و عراق، انقلاب اسلامی در مقابل تمام جهان کفر ایستاد

۱۳۹۸/۰۳/۰۲ - ۱۸:۴۸:۵۵
کد خبر: ۸۴۹۸۱۶
در جنگ ایران و عراق، انقلاب اسلامی در مقابل تمام جهان کفر ایستاد
استاندار ایلام گفت؛ در زمان جنگ تحمیلی در حالی که تازه انقلاب شده بود و نیروهای نظامی ما ساماندهی نشده بودند و تجهیزات نظامی ما در آن زمان کامل و کافی نبود، با بیش از ۵۰ کشور جهان که با تمام توان و امکانات و تجهیزات نظامی از عراق حمایت می کردند، جنگیدیم و پیروز شدیم.

 به گزارش برنا از ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر که در مقر تیپ ۱۱ امیرالمومنین(ع) برگزار شد ضمن تبریک حماسه آزادسازی خرمشهر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، گفت؛ آزاد سازی خرمشهر حقیقتا یک معجزه الهی بود که با دستان رزمندگان اسلام به وقوع پیوست. 

او افزود؛ در زمان جنگ تحمیلی در حالی که تازه انقلاب شده بود و نیروهای نظامی ما ساماندهی نشده بودند و تجهیزات نظامی ما در آن زمان کامل و کافی نبود، با بیش از ۵۰ کشور جهان که با تمام توان و امکانات و تجهیزات نظامی از  عراق حمایت می کردند،

اوافزود:جنگیدیم و اینجا می توان گفت که در آن زمان در مقابل جهان کفر و استکبار ایستادیم و پیروز شدیم.

استاندار ایلام با اعلام این مطلب که در دوران جنگ اکثریت نیروهای جنگی بسیجی بودند تصریح نمود؛ در جنگ به معنای واقعی تمام ملت بسیج شدند و با انسجام و صف آرایی در مقابل دشمن مردانه ایستادند.

وی در ادامه با اشاره به این مهم که امروز ایران اسلامی به مراتب قدرتمند تر از اوایل انقلاب شده است گفت؛ در مقابل، دشمنان ما نسبت به گذشته ضعیف تر شده اند.

سلیمانی دشتکی در ادامه با اشاره به  جنگ اقتصادی و روانی دشمن گفت؛ امروز که دست دشمن از همه جا کوتاه شده است سعی دارد با جنگ روانی و اقتصادی بین مردم و مسئولان فاصله بیندازد.

او گفت؛ امروز نیز چون دوران جنگ نیازمند انسجام و وحدت و روحیه جهادی آن دوران هستیم و قطعا به حول و قوه الهی در این جبهه نیز پیروز خواهیم شد.

سلیمانی دشتکی در بخش دیگری از صحبت هایش به افق پیش روی استان اشاره کرد و گفت؛ خبرهای خوب و امیدوار کننده ای در راه است ازجمله افتتاح و کلنگ زنی طرح ها و پروژه های مهم استان که انشاءالله با حضور رئیس جمهور به انجام می رسد.

او سپس با اعلام این مطلب که تعدادی از طرح ها و پروژه ها چون لرزه نگاری و اکتشاف نفتی در ایوان و آبدانان و دهلران و مهران شروع شده است، اضافه کرد؛ در مجموع حدود ۷ الی ۸ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه برای افتتاح و کلنگ زنی در پیش رو داریم.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به این مهم که کنگره بزرگ اربعین را در پیش رو داریم و بایست این مراسم معنوی باشکوه تر از گذشته برگزار شود، اضافه کرد؛ روشن است که مراسم اربعین امسال به دلایل مختلف چون آزاد شدن ویزا باشکوه تر خواهد بود و همه ما بایست خود را آماده این مراسم بزرگ کنیم.

نماینده عالی دولت رویداد های مهم دیگر بعد از اربعین را برگزاری مراسمات دهه مبارک فجر و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برگزاری انتخابات و برپایی کنگره ۳۰۰۰ شهید استان عنوان کرد و گفت؛ این مراسمات مهم بایست باشکوه و مشارکت حداکثری مردم و مسئولان صورت پذیرد. 

وی در ادامه تاکید کرد؛ مسئولان و دست اندر کاران در امر انتخابات ضمن اینکه زمینه ساز حضور حداکثری مردم را فراهم سازند بایست نهایت بی طرفی خود را در این رقابت ها رعایت کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز