استاندار ایلام:

همه انتصابات با مجوز استاندار صورت می گیرد

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۰:۲۸:۲۵
کد خبر: ۸۵۰۶۷۰
همه انتصابات با مجوز استاندار صورت می گیرد
استاندار ایلام گفت؛ در قضیه انتصابات تا استاندار نپذیرید نه کسی می آید و نه کسی می رود.

به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به مباحث پیش آمده در خصوص تکریم و معارفه معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری، گفت؛ آقای دکتر درویشی از مدیران زحمت کش و موفق استان بودند که صرفا به دلیل مشکلات خانوادگی و داشتن مریض تحت درمان در منزل، از ایلام رفتند و کسی ایشان را عزل نکرد و حتی در این مسیر در جهت رفع دغدغه ها به ایشان کمک کردیم.

اودر ادامه با اشاره به این مهم که نبایست انتصابات را مصادره کرد و زحمات افراد را به بهانه های مختلف بر باد داد، تصریح نمود؛ تا استاندار یک تغییر را نپذیرید نه کسی می آید و نه کسی می رود.

استاندار ایلام با تاکید بر این مهم که بایست در قضاوت ها انصاف را رعایت کنیم گفت؛ چرا در جایی که زحمت کشیده شده و نتایج این زحمات هم مشخص است بگوئیم کاری انجام نشده است!

اوگفت: وقتی که در اقتصاد مقاومتی هم از لحاظ کمی و هم از جنبه کیفی مقام اول کشور را بدست آورده ایم و در اعطای تسهیلات اشتغالزایی جزو ۵ استان برتر کشور هستیم، مادامی که بیش از ۴۲ کارگاه راکد شده احیا شده و به همین تعداد نیز پروژه های نیمه تمام به سر انجام رسیده و ظرفیت کارگاه های زیادی نیز بالا رفته است چرا بگوئیم کار نشده است!

او افزود؛ این همه پروژه مهم در استان چون واحد شیرین سازی، pp، موسسه ژئوفیزیک دانا و دانان در شمال و جنوب استان، راه آهن استان و زیرساخت های مهم جاده ای و ... شروع بکار کرده و یا در شرف انجام هستند چرا بایست به این راحتی نادیده گرفته شوند.

نماینده عالی دولت تنها مسیر توسعه استان حرکت در مسیر وحدت و برادری عنوان کرد و گفت؛ همه بیائید در کنار هم و باهم برای توسعه استان کار کنیم و هرکسی سهم خود را در این وادی ادا کند.

او در پایان ضمن اینکه از رسانه های استان درخواست داشت که دیگر این موضوع را کش ندهند، اضافه کرد؛ ضمن تشکر از زحمات رسانه ها امیدوارم این موضوع بیش از این باعث اتلاف وقت نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز