معاون استاندار؛

بدهی های پتروشیمی ایلام پرداخت می شود

۱۳۹۸/۰۳/۰۵ - ۱۵:۲۱:۲۳
کد خبر: ۸۵۱۰۲۰
بدهی های پتروشیمی ایلام پرداخت می شود
معاون اقتصادی استاتدار گفت :قرار است که تا روز سه شنبه هفته جاری 14 میلیارد ریال از بدهی های شرکت پتروشیمی به شرکت گاز پرداخت شود و 12 میلیارد ریال دیگر تا پایان خرداد ماه بر اساس توافق انجام شده پرداخت شود.

به گزارش برنا از  ایلام  ، حیدر نعمتی در نشست بررسی بدهی های شرکت پتروشیمی به شرکت گاز و آبفا اظهار داشت: با توجه به طرح های توسعه ای این شرکت و راه اندازی واحد الفین و سایر طرح های جانبی این شرکت در حال رشد و موجب رونق اقتصادی استان می شود.

اوافزود: توسعه شرکت های صنعتی همچون پتروشیمی در تامین زیرساخت های توسعه ای استان نقش بسیار مهمی دارد. وباید کلی نگری و توسعه محوری جایگزین بخشی نگری و دستگاه محوری شود تا بتوانیم با هم افزایی و همدلی برای توسعه استان گام برداریم.

نعمتی گفت: این نشست پیرو جلسه اقتصاد مقاومتی با دستور استاندارو در راستای تعیین تکلیف بدهی های شرکت پتروشیمی ایلام به شرکت گاز و همچنین تامین آب مورد نیاز این شرکت برگزار شده که خوشبختانه با پرداخت بخشی از بدهی ها توسط این شرکت و همکاری شرکت گاز این مشکل در دست پیگیری برطرف شدن است.

او ادامه داد: قرار است که تا روز سه شنبه هفته جاری 14 میلیارد ریال از بدهی های شرکت پتروشیمی به شرکت گاز پرداخت شود و 12 میلیارد ریال دیگر تا پایان خرداد ماه بر اساس توافق انجام شده پرداخت شود.

نعمتی گفت :  توافق شده که بدهی های جاری شرکت پتروشیمی با دو هفته تاخیر پرداخت شود و چنانچه این شرکت با مشکلی مواجه شود با انجام مذاکره و مکاتبه با شرکت گاز، ساز و کاری برای پرداخت بدهی جاری خود بکار گیرند تا مشکلی در این زمینه ایجاد نشود.

او تاکید کرد: با توجه به اینکه شرکت آبفا تامین آب شهروندان را اولویت اصلی خود قرار داده و بر اساس توافقات با شرکت پتروشیمی آب مورد نیاز شرکت پتروشیمی را نیز تامین می کند.

اودر پایان گفت : انشالله با همکاری و هم افزایی مجموعه شرکت های پتروشیمی، گاز و آبفا مشکلی در زمینه توسعه استان و تعطیلی واحدها ایجاد نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز