فرماندار چرداول:

تضعیف و تخریب دولت در وضعیت فعلی بی اخلاقی است

۱۳۹۸/۰۳/۰۸ - ۱۰:۱۲:۱۳
کد خبر: ۸۵۱۸۷۰
تضعیف و تخریب دولت در وضعیت فعلی  بی اخلاقی است
فرماندار چرداول گفت :در شرایط فعلی که کشور دچار برخی از مشکلات و جنگ اقتصادی است عده ای دست به تخریب دولت می زنند نوعی بی اخلاقی است و نتیجه ای هم برای آنها نخواهد داشت.

به گزارش برنا از ایلام مراد یگانه در دومین  جلسه شورای اداری شهرستان  افزود: مردم آگاه، سخن کسانی را می پذیرند که برای عبور از این شرایط طرح و برنامه مشخص و قابل اجرا داشته باشند. 

او ادامه داد: فرصت طلبانی که این شرایط را فرصت مناسبی برای تخریب دیگران دانسته اند تا بلکه بتوانند محبوبیتی در بین مردم کسب کنند بدانند که سخت در اشتباه هستند و در نظر مردم محبوب نخواهند شد. 

او بیان کرد: امروز دشمنان نظام یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه کشورمان آغاز کرده اند و تمام اقشار، گروه های جامعه و خانواده ها درگیر این جنگ هستند و فشارها و آسیب های آن را احساس می کنند. 

او با بیان اینکه امروز کشور ما باکشوری مثل آمریکا  درحال جنگ اقتصادی است و یک چهارم اقتصاد دنیا در چنگال اوست ، گفت:براساس محاسبات انجام شده اگر این جنگ اقتصادی ۲سال  برعلیه کشوری مثل روسیه انجام گیرد از هم می پاشد.

او اضافه کرد: ولی مقاومت مردم و با تدبیر و برنامه ریزی دولت تدبیر امید در جنگ اقتصادی با غول اقتصادی دنیا بازهم پیروزی نصیب مردم ایران خواهد شد و دشمنان این مرزوبوم شکست خواهند خورد. 

او با اشاره به بدعهدی های دولت ترامپ در اجرای برجام اشاره کرد وگفت :عده ای می خواهند عهد شکنی وپشت پا زدن های دولت ترامپ وخروج از برجام را به حساب دولت تدبیر وامید بگذارند در صورتیکه  این دولت ترامپ  بود  با قلدری ویاغی گری برجام  را زیر پاگذشت وبا بی احترامی به کشورهای جهان به توافقات بین المللی نه گفت ودرحقیقت این عهد شکنی ها باعث انزوای بیشتر آمریکا در جامعه بین المللی گردیده است. 

فرماندار چرداول گفت: عده ای توافق برجام را به حساب دولت می گذارند در صورتیکه این توافق با خواست سران نظام جمهوری اسلامی انجام گرفت ودرحقیقت برجام باعث رسوایی وشناخت بیشتر جامعه بین‌المللی از دولت فعلی ترامپ گردیده است.

یگانه گفت : نحوه برخورد و عملکرد در شرایط عادی و زمان آرامش با شرایط اضطراری متفاوت است و زمانی که شرایط اضطراری است باید با از خود گذشتگی، تدوین راهکارهای جدید و متناسب با شرایط اقدام و عمل کنیم.

فرماندار چرداول با اشاره به برگزاری روزقدس گفت؛ امروزه نسبت به هرزمان دیگر جامعه نیاز به وحدت وهمدلی دارد، واز مردم ومسئولین میخواهم با اتحاد و وحدت همچون سالهای گذشته مراسم روز قدس برای دفاع از ارمانهای انقلاب اسلامی و  ملت مظلوم فلسطین را در شهرستان چرداول برگزارنمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز