با امامت نماینده ولی فقیه؛

نماز عید سعید فطر در ایلام اقامه شد

۱۳۹۸/۰۳/۱۵ - ۱۰:۴۱:۰۹
کد خبر: ۸۵۴۶۳۵
نماز عید سعید فطر در ایلام اقامه شد
نماز عید سعید فطر با حضور مردم مومن ایلام و به امامت حجت الاسلام کریمی تبار امام جمعه ایلام در مصلی بزرگ امام خمینی(ره )اقامه شد.

به گزارشگربرنا از ایلام ؛ لحظاتی قبل نماز عید سعید فطر در ایلام با حضور اقشار مردم مومن ایلام و به امامت حجت الاسلام کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام اقامه شد.

اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و مردم روزه‌دار ایلام، از اولین دقایق صبح امروز از ساعت ۵ و ۳۰ دقیقه در محل مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر حضور یافتند تا بعد از یک ماه روزه‌داری، نماز عید سعید فطر را به شکرانه یک ماه مهمان بودن در ماه رمضان برپا دارند.

در اولین دقایق، محوطه داخلی مصلی بزرگ امام خمینی (ره) مملو از جمعیت روزه‌دار نمازگزار شد به‌طوری‌که مردم در محوطه بیرونی و خیابان‌های منتهی به مصلی صف‌های نماز عید سعید فطر را به‌طور منظم و با شورونشاط وصف‌ناپذیری اقامه کردند.

صندوق‌های دریافت زکات فطریه نیز در ترکیبی زیبا و منظم در حال جمع‌آوری زکات فطریه مردم بودند و صحنه‌های از همه زیباتر حضور جوانان و نوجوانان به‌ویژه روزه اولی‌ها در کنار والدین خود در این مراسم باشکوه و نماز باعظمت بود و حضور عکاسان و خبرنگاران استانی و صداوسیمای مرکز ایلام برای پوشش نماز باشکوه عید سعید فطر از دیگر حاشیه‌های این مراسم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز