فرماندار مهران:

اعتیاد یک بیماری است

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۰:۳۸:۵۵
کد خبر: ۸۵۶۰۵۷
اعتیاد یک بیماری است
فرماندار مهران گفت :اعتیاد یک بیماری است وباید برای درمان این بیماری از ظرفیت های همچون انجمن معتادان گمنام استفاده کرد

 به گزارش برنا از ایلام ؛دکتر قاسمی در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر مهران با اشاره به  ضرورت استفاده از ظرفیت های انجمن معتادان گمنام در اجرای برنامه‌ های آموزشی گفت: این انجمن در پاک شدن معتادان از اعتیاد نقش عمده ای ایفا کرده وباید با تمام توان وارد میدان عمل شود.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مهران  با تأکید بر اهمیت آگاهی جوانان و افراد در معرض خطر بیان کرد: ضروری است پیشگیری توام با آموزش برای همه شهروندان در دستور کار قرار گیرد تا آسیب‌ های ناشی از مواد مخدر کاهش یابد. 

قاسمی با بیان اینکه خودداری از آموزش، زمینه درگیری تعداد بیشتری از جوانان را به دنبال خواهد داشت، بر لزوم بهره ‌گیری از ظرفیت سمن ‌ها الخصوص انجمن NA تأکید کرد. 

فرماندار مهران  اولین اولویت دولت در زمینه مبارزه با مواد مخدر را پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان کرد و گفت: بدون شک استفاده از ظرفیت های مردمی و استفاده از رویکرد اجتماعی در مقابله با این معضل خانمان سوز موفقیت آمیز خواهد بود. 

او با بیان اینکه جوانان سرمایه های یک جامعه هستند اظهار داشت: دشمنان به صورت مستمر و پیوسته با ایجاد برنامه های مبتذل فرهنگی و همچنیین تولید انواع مواد مخدر جدید به دنبال تخریب و انحراف جوانان کشور هستند. 

او همچنین خواستار تغییر نگرش به معتادان در جامعه شد و گفت: اعتیاد نوعی بیماری است و باید درمان شود و زمینه بازگشت مجدد آنها به جامعه و فضای کار باید فراهم می شود

 

نظر شما