معاون آموزش وتحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام خبرداد؛

آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۸ با حضور ۷۰۷۷ داوطلب در استان ایلام برگزار می گردد

۱۳۹۸/۰۳/۲۰ - ۱۴:۳۰:۵۹
کد خبر: ۸۵۶۳۵۹
آزمون‌ ورودی دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ ۱۳۹۸ با حضور ۷۰۷۷ داوطلب در استان ایلام برگزار می گردد
آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سال 1398 در ۱۳1 کد رشته امتحانی در روزهای پنجشنبه (صبح و عصر) و جمعه (صبح) 23 و 24 خرداد ماه در استان ایلام برگزار می‎گردد

به گزارش برنا از ایلام :مصطفی نعمتی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در امر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد،  ضمن اعلام این مطلب، بیان داشت: در آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1398، تعداد 7077 داوطلب که از این تعداد، 3390 نفر زن و 3687 نفر مرد هستند، در چهار حوزه امتحانی در دانشگاه ایلام (سه حوزه) و دانشگاه پیام نور مرکز ایلام در شش گروه آموزشی علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و دامپزشکی و ۱۳1 کد رشته امتحانی در روزهای پنج شنبه (صبح و عصر) 23 و جمعه (صبح) 24 خرداد ماه  به منظور پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی به رقابت می پردازند.

دکتر نعمتی افزود: 5527 داوطلب (2680 داوطلب زن و 2847 داوطلب مرد) در  سه حوزه امتحانی دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده کشاورزی و دانشکده فنی و مهندسی در دانشگاه ایلام و1550داوطلب (710 داوطلب زن و 840 داوطلب مرد) در دانشگاه پیام نور مرکز ایلام شرکت می نمایند.

به گفته نماینده تام الاختیار سازمان سنجش کشور در امر برگزاری آزمون کارشناسی ارشد، باجه رفع نقص کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد استان ایلام از صبح روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا صبح روز جمعه 24 اردیبهست 98 در دانشگاه ایلام فعال می‎باشد.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام، یادآور شد: داوطلبان لازم است در هنگام ورود به جلسه آزمون، پرینت کارت ورود به جلسه و شناسنامه یا کارت ملی معتبر به همراه داشته و از همراه داشتن هرگونه وسایل اضافی از جمله تلفن همراه، ماشین حساب، کیف، کتاب و جزوه و ... جداً خوداری نمایند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم می‌شود و کارنامه تمام داوطلبان شرکت کننده در دهه دوم تیرماه 98 منتشر می‌شود و مجازین به انتخاب رشته می‌توانند نسبت به کدرشته‌های امتحانی مجاز اقدام کنند و نتایج نهایی آزمون هم در نیمه دوم شهریورماه 98 اعلام می‌شود.

 

 

نظر شما