امام جمعه ایلام:

سیاست جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی است

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۰۹:۲۲:۲۴
کد خبر: ۸۵۸۱۰۷
سیاست جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی است
امام جمعه ایلام گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی است و همین عامل باعث عقب نشینی دشمن شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از  ایلام ؛ حجت الاسلام و المسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه‌های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت: مواضع عزتمندانه، حکیمانه و منطقی مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاین قابل ستایش است.

او افزود: رهبر معظم انقلاب با منطق، موضع گیری و استدلال درست در این دیدار اعلام کردند که ترامپ شایسته مبادله پیام نیست و با آمریکا مذاکره نمی‌کنیم.

خطیب جمعه ایلام با بیان اینکه این موضع گیری و منطق یکبار دیگر سیلی محکمی بر صورت رئیس جمهور ایالات متحده زد، گفت: آمریکایی ها طی چهل سال گذشته بر اساس منطق و سیاست فشار و تهدید با جمهوری اسلامی مقابله کرده‌اند و راه به جایی نبردند و الان می‌گویند می‌خواهیم مذاکره کنیم.

حجت الاسلام کریمی تبار اظهار داشت: آنها در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که قبلاً در برجام به تمام تعهدات خود عمل نکردند و زیر آن زدند، حالا با آن همه بدقولی انتظار مذاکره دارند.

امام جمعه ایلام بیان داشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران مقاومت و ایستادگی است و همین عامل باعث عقب نشینی دشمن شده، هم اکنون نیز آمریکایی‌ها دیگر تا جایی که امکان داشته فشار و تحریم انجام داده‌اند و دیگر چیزی ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلام افزود: طی چهل سال گذشته آمریکا از همه ابزارها برای فشار بر ایران استفاده کرده و در این مدت فقط روش‌ها فرق کرده ولی آمریکا همان شیطان بزرگ و دروغگو است.

امام جمعه ایلام در ادامه خطبه های نماز با اشاره به فصل گرما،وافزایش استفاده از وسایل سرمایشی تصریح کرد: صرف جویی در مصرف آب و برق ضروری است تا مشکلات دیگری برای مردم به وجود نیایید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز