مدیرکل اتباع بیگانه ومهاجرین خارجی:

دوره‌ های مهارت آموزی اتباع عراقی ویژه خواهران در ایلام برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۳/۲۵ - ۱۴:۱۶:۵۶
کد خبر: ۸۵۸۳۲۱
دوره‌ های مهارت آموزی اتباع  عراقی ویژه خواهران در ایلام برگزار می شود
مدیرکل اتباع ومهاجرین خارجی استانداری ایلام ازبرگزاری دوره های مهارت آموزی برای اتباع بیگانه عراقی ویژه خواهران باهمکاری کمیساریای عالی امور پناهندگان در استان ایلام خبر داد.

الیاس فتاحی  در گفت و گو با خبرنگار برنا ایلام ،با اعلام این خبر اظهار کرد: این دوره های آموزشی با همکاری اداره کل اتباع ومهاجرین خارجی  وزارت کشور و اداره کل فنی حرفه ای استان و کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل برگزار می شود.

او با بیان اینکه این دوره ها به صورت رایگان برگزار می شود اضافه کرد: کلیه هزینه های مربوط به این مهارت آموزی ها معمولا هزینه زیادی برای کارآموزان به همراه دارد توسط مرکز فنی حرفه ای  و کمیساریای عالی تامین می شود.

او افزود؛کارآموزان در این دورها  مهارتهای شامل نازک دوزی، خیاطی، طراحی ونقاشی ونقاشی با پاستل را فرا می گیرند. 

او ضمن دعوت از افراد علاقمند به حضور در دوره های آموزشی  اظهار کرد: کارجویان بهتر است که با حضور در دوره های مورد علاقه خود با مهارت لازم در پی شغل مورد علاقه خود باشند.

اواز رصد کارآموزان تا یک سال بعد از اخذ گواهینامه سازمان خبر داد و گفت: رصدهای ما حکایت از این دارد که اکثر کارآموزان بعد از اتمام دوره می توانند وارد بازار کار شوند

فتاحی در پایان از اتباع بیگانه عراقی که می خواهند در کلاس مهارت آموزی ویژه خواهران شرکت کنند خواست جهت ثبت نام  تا تاریخ ۲۸ خردادماه به مرکز فنی حرفه ای ایلام ویژه خواهران  واقع در  بلوار چالسرا جنب ترمینال مسافربری  مراجعه نمایند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز