مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام در دیدار با مدیرعامل برق منطقه ای غرب کشورعنوان کرد

پالایشگاه گاز ایلام امسال بیش از ۲۵ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق می کند

۱۳۹۸/۰۳/۲۸ - ۰۹:۵۵:۲۷
کد خبر: ۸۵۹۴۴۶
پالایشگاه گاز ایلام امسال بیش از ۲۵ هزار مگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق می کند
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: به منظور کمک به تأمین برق منطقه در فصل تابستان درراستای انجام مسئولیتهای اجتماعی پیش‌بینی می‌شود این پالایشگاه بیش از ۲۵ هزارمگاوات ساعت برق به شبکه سراسری تزریق کند.

به گزارش برنا از ایلام ،شهریار داری پور"دردیدار با مدیرعامل برق منطقه ای غرب کشورافزود: پالایشگاه گاز ایلام از دو سال پیش درراستای کمک به شبکه سراسری برق و جلوگیری از خاموشی در منطقه، اقدام به عقد قرارداد فروش برق با شرکت مدیریت شبکه برق ایران نموده است.

او اظهار داشت: این پالایشگاه در طول دو سال گذشته بیش از ۳۲ هزار مگاوات ساعت، انرژی الکتریکی به شبکه سراسری برق تزریق نموده و امسال نیز در فصل گرما و اوج مصرف همچون سال‌های گذشته انرژی الکتریکی به شبکه سراسری تحویل خواهد داد.

همچنین مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب کشور گفت: طی دو سال گذشته پالایشگاه گاز ایلام در فصل تابستان کمک شایانی در راستای جلوگیری از خاموشی ها نموده است.

"علی اسدی" با اشاره به اینکه تلاش می‌شود که امسال با کمک پالایشگاه گاز ایلام خاموشی های استان را به حداقل برسانیم،افزود: در همین راستا به همکاری بیشتر نیروگاه شرکت پالایش گاز ایلام در زمینه تأمین برق نیازمندیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای غرب اظهار داشت: تامین برق مردم مسئله ملی بوده و در برهه حساس کنونی و در زمان پیک سه ماهه و فصل گرما نیازمند کمک و تلاش همه آحاد جامعه و ارگان‌های مختلف در راستای صرفه جویی و مصرف بهینه برق می باشد و از مجموعه پالایشگاه گاز ایلام با توجه به امکانات فنی موجود،تولید برق حداکثری را خواستار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز