رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور خبر داد:

افتتاح ۶ موزه دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور

۱۳۹۸/۰۴/۰۲ - ۱۴:۴۵:۰۸
کد خبر: ۸۶۱۵۷۸
افتتاح ۶ موزه دفاع مقدس با حضور رئیس جمهور
رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس کشور گفت: این۶ موزه بصورت ویدئوکنفرانس افتتاح می شود که یکی از آنها در استان ایلام است .

به گزارش  ایلام ؛ علی اصغر جعفری در نشست بامدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام با اعلام این خبر با اشاره به رشادت های مردم استان ایلام در دوران ۸ساله دفاع مقدس افزود: با افتتاح موزه دفاع مقدس در استان جوانان ، نوجوانان و دانشجویان بیش از گذشته با جانفشانی و فداکاری مردم ایلام و رزمندگان جان برکف دوران دفاع مقدس آشنا می شوند.
وی با اعلام آمادگی برای ساخت فیلم ها و سریال هایی با موضوع دفاع مقدس و نمایش رشادت و پایمرد ی مردم استان ایلام در این دوران گفت:سازمان سینمایی بنیاد حفظ آثار و نشر آثار دفاع مقدس آماده همکاری و مشارکت با صدا و سیمای مرکز ایلام برای ساخت این گونه آثار ارزشمند می باشد.
مدیر کل صدا و سیما ی مرکز ایلام هم در این نشست با اشاره به رمز ماندگاری انقلاب اسلامی گفت:نام انقلاب اسلامی ایران به برکت خون پاک شهیدان امروز در همه دنیا پر طنین و پر صلابت است .
محمد بازوند به ۴۳۰ کیلو متر مرز مشترک بین استان ایلام و کشور عراق اشاره کرد و افزود: افتتاح موزه دفاع مقدس ضمن نشان دادن گوشه های پنهان ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و همچنین پایمردی مردم استان ایلام ،برکات زیادی برای نظام به همراه داشته ویکی از رموز ماندگاری انقلاب است.
وی از همکاری سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس با صدا وسیمای مرکز ایلام باهدف حمایت از تولید آثار فاخر دفاع مقدس خبرداد وگفت:علیرغم زحمات قابل تقدیر برنامه سازان استان ایلام در تولید و نشر آثار دفاع مقدس ،به نظر می رسد ناگفته های زیادی از این دوران به جامانده که می توان با زبان هنر آن را به زیباترین شکل ممکن به نسل جوان منتقل نمود.
مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام از آمادگی رسانه استانی برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس وپوشش زنده برنامه های مربوط به این ایام خبر داد وافزود:صدا وسیمای مرکز ایلام با استفاده ار توان همه نیروهای خود ،ویژه برنامه های این ایام را به صورت زنده از محل موزه دفاع مقدس در بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس تولیدو از شبکه های استانی و سراسری به نمایش می گذارند.

 

نظر شما