فرمانده انتطامی مهران خبر داد:

دستگیری سارق طلا و جواهرات در ایلام

۱۳۹۸/۰۴/۰۳ - ۱۳:۴۷:۱۱
کد خبر: ۸۶۲۰۵۵
دستگیری سارق طلا و جواهرات در ایلام
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار طلاجات به همراه همدستانش در ایلام دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سرهنگ علی مهری اظهار داشت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت منزل موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کارگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارگاهان پلیس آگاهی با انجام عملیات اطلاعاتی و به کارگیری منابع، رد پای یکی از سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار که تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود در این پرونده پیدا کردند.

سرهنگ مهری یادآور شد: با هماهنگی مرجع قضایی و بازبینی دوربین‌های مداربسته مغازه خریدار طلاجات سرقتی، مشاهده شد این سارق به همراه همسر و مادر همسرش اقدام به فروش این طلاجات کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از عودت طلاجات فروخته شده به پلیس آگاهی استان خبر داد و یادآور شد: مشخص شد این سارق حرفه‌ای مقداری از طلاجات سرقتی را در یکی از شهرهای استان همجوار به فروش رسانده است.

او با اشاره به اینکه ۲ همدست متهم در یک عملیات موفق پلیسی دستگیر شدند، تصریح کرد: در حالی که متهم به یکی از استان‌های مرکزی گریخته بود، با انجام ردزنی توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مخفیگاه سارق پیدا و طی یک عملیات منسجم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به استان ایلام بازگردانده شد.

سرهنگ مهری با بیان اینکه متهم تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد، گفت: پلیس به مجرمان اجازه برهم زدن امنیت و آرامش مردم را نمی‌دهد و با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز