رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خبرداد:

ترخیص موقت وسایل نقلیه با بیش از ۱۰ میلیون ریال جریمه معوق

۱۳۹۸/۰۴/۱۲ - ۱۳:۴۹:۵۳
کد خبر: ۸۶۵۷۶۳
ترخیص موقت وسایل نقلیه با بیش از ۱۰ میلیون ریال جریمه معوق
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ازترخیص موقت و تقسیط جرایم وسایل نقلیه توقیفی با بیش از 10 میلیون ریال خلافی ازپارکنیگ از 11تیرماه دراستان ایلام خبرداد.

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس؛ سرهنگ ابوالفضل کوهزادی با اعلام این خبر گفت: به منظور تسهیل در فرایند ترخیص وسایل نقلیه توقیفی و پرداخت جرایم معوق انباشت شده و رضایت مندی شهروندان این خودروها به صورت موقت ترخیص می شوند. 
وی تصریح کرد: اشخاص حقیقی که وسایل نقلیه آنها به دلیل جریمه معوق بیش 10 میلیون ریال توقیف شده اند می توانند با مراجعه به ستاد ترخیص پلیس راهور محل سکونت خود و سپردن تعهد بصورت موقت نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند . 
سرهنگ کوهزادی با بیان اینکه مالکان وسایل نقلیه ترخیص موقت ملکفند دربازه زمانی یکساله نسبت به پرداخت جرایم معوق بصورت اقساطی اقدام کنند افزود: درصورتی که فرد متعهد در مهلت اعطایی مبادرت به پرداخت جرایم معوق نکند ضمن جلوگیری از ارائه خدمات به نامبرده بلافاصله شکایت پلیس راهور بصورت سیستمی درسایقه پلاک خودروی وی ثبت می شود . 
رئیس پلیس راهور استان خاطرنشان کرد: این طرح شامل حال مالکان سایر وسایل نقلیه توقیفی و موتورسیکلت ها که به دلایل دیگری در پارکینگ متوقف می باشند نمی شود . 
کوهزادی با تاکید براینکه مالکان وسایل نقلیه درهنگام مراجعه به ستاد ترخیص بایستی مدارک هویتی خود و سیله نقلیه را به همراه داشته باشند، یاد آورشد: هیچ گونه مدارکی از مالک وسلیه نقلیه به عنوان ضمانت اجرایی اخذنشده و صرفا پس از تکمیل فرم تعهد،درشناسامه مالکیت وسیله نقلیه عبارت (شکایت دارد- ترخیص موقت ) درج می شود .

 

نظر شما