رئیس شبکه بهداشت ودرمان در گفتگو با برنا;

۹۵ درصد جمعیت هدف چرداول غربالگری فشار خون شدند

۱۳۹۸/۰۴/۱۸ - ۱۱:۱۴:۱۷
کد خبر: ۸۶۸۳۶۳
۹۵ درصد جمعیت هدف چرداول غربالگری فشار خون شدند
رئیس بهداشت ودرمان شهرستان چرداول گفت: با آغاز اجرای طرح بسیج ملی غربالگری فشار خون از ۱۸ خرداد امسال تا کنون ۹۵ درصد جمعیت هدف در شهرستان غربالگری شده‌اند.

 عدنان صیدی رئیس بهداشت ودرمان شهرستان چرداول در گفت گو با برنا در سرابله اظهار داشت: با آغاز اجرای طرح بسیج ملی غربالگری فشار خون از ۱۸ خرداد امسال تا کنون از جمعیت 60 هزار نفری شهرستان ۹۵ درصد غربالگری شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: از زمان اجرای این طرح 100 درصد شهروندان نیز تحت پوشش قرار گرفته‌اند که مشارکت و همکاری آنان در تحقق برنامه های این برنامه بسیار اثر گذار بوده است.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی ها غربالگری پر فشاری خون در مرکز جامع خدمات سلامت، خانه بهداشت، پایگاه سلامت و ایستگاه های ثابت و سیار شهرستان انجام گردید.

اوگفت: دستگاه‌های سنجش فشار خون از پیشرفته ترین آن بوده و از دقت بالایی برخوردار است و از طرفی آموزش‌های لازم به گروه های همکار داده شده تا با بکارگیری نکات لازم موارد دقیق را ثبت کنند.

وی یادآوری کرد: همکاری بین بخشی و مشارکت مردم موجب شد چرداول در اجرای طرح ملی بسیج غربالگری فشار خون از جمله شهرستانهای های پیشرو باشد و نتایج نهایی آن می تواند برنامه ریزی لازم برای پیشگیری از بیماری های احتمالی را داشته باشد.

این مسئول در پایان گفت: طرح ملی بسیج فشار خون برای سه گروه افراد بالای ۳۰ سال، زنان باردار بالای ۱۸ سال و بیماران کلیوی  اجرا و طبق برنامه  ۱۵ تیر به پایان رسید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز