نقاشی کودک ایلامی برگزیده نمایشگاه بین المللی در چک شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۹:۵۶:۵۶
کد خبر: ۸۷۳۱۵۹
نقاشی کودک ایلامی برگزیده نمایشگاه بین المللی در چک شد
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایلام گفت: اثر نقاشی کودک ایلامی در جشنواره بین المللی کشور چک برگزیده شد

به گزارش برنا از ایلام ؛مهدی جمالی اظهار داشت: بیتا ملکی ساکن بخش چوار شهرستان ایلام به همراه شرکت کنندگانی از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سایر استان های کشور موفق به دریافت دیپلم افتخار در چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه کشور چک شد.

وی افزود: چهل و ششمین نمایشگاه بین‌المللی هنرهای زیبا لیدیسه کشور چک با موضوع اصلی آب باارزش‌تر از طلا و موضوع‌های جنبی آب در طبیعت، شهر و خانه، آب و زندگی در آن، انتقال آب و صنعت، آب به عنوان یک عنصر و اشکال مختلف آن، آب معجزه‌ی شفابخش، آب و سرگرمی، زندگی بدون آب و آب در داستان‌ها و افسانه‌ها برگزار شد.

جمالی یادآور شد: در این جشنواره علاوه بر بیتا ملکی ۱۱ساله از استان ایلام، باران الله‌یاری هشت ساله و  آرش ساول‌زاده ۹ ساله از کرمانشاه، طاها حسین‌نژاد ۱۰ ساله از  استان آذربایجان غربی، ماهور علیا هفت ساله از مجتمع کانون کرج استان البرز، آرینا رستگار پنج ساله از  استان اردبیل و مانی وفا ۱۰ ساله از  تهران دیپلم افتخار بخش نقاشی این مسابقه را از آن خود کردند.

وی گفت: در چهل و ششمین نمایشگاه بین المللی لیدیسه کشور چک دو نشان رز به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران برای مشارکت فعال و ارسال آثار فاخر در بخش نقاشی و عکس اهدا شده است.

وی افزود: از استان ایلام ۱۱ نفر در بخش نقاشی آثار خود را برای فراخوان این نمایشگاه به کانون مرکز ارسال کردند و داوران از بین آثار ارسال شده از سراسر کشور بهترین آثار منتخب را در این مسابقه شرکت دادند.

در این دوره از مسابقه ۲۹ هزار و ۹۶۷ اثر از ۷۹ کشور جهان شرکت داشتند که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران با ارسال۴۶۳ اثر نقاشی و ۱۱۰ قطعه عکس اعضای خود در سراسر کشور در این مسابقه شرکت کرده بود.

از مجموع ۲۲ مرکز ثابت و سیار شهری و روستایی کانون استان ایلام ۱۸ مرکز آن دارای مربی هنری است.

تمام بچه های ۶ تا ۱۶ سال می توانند با عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام از فعالیت های متنوع این مرکز ها بهره مند شوند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز