معاون فرهنگی و امور جوانان اداره ورزش و جوانان :

۵۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در ایلام برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۲:۲۴:۴۷
کد خبر: ۸۷۴۳۸۸
۵۰ برنامه فرهنگی همزمان با هفته ازدواج در ایلام  برگزار می‌شود
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در این استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ، محمد رضا تردست صبح  امروز در دومین  جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور   جوانان با محوریت و هماهنگی برنامه‌های هفته ازدواج در ایلام  اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام شده بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در هفته ازدواج  با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های مردم نهاد در استان ایلام  برگزار می شود.

تردست  شاخص‌ترین برنامه این هفته را برگزاری  همایش تجلیل از فعالین حوزه ازدواج و زوج‌های جوان و افتتاح نمایشگاه حوزه ازدواج جوانان عنوان کرد.

اوافزود: برگزاری سلسله نشست‌های هم اندیشی جوانان با موضوع ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار، ارائه مشاوره رایگان به زوج‌های جوان با همکاری دستگاه‌های مرتبط و تشکیل مجمع خیرین ازدواج از دیگر برنامه‌های این هفته بوده که در این زمینه تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

تردست  با اشاره به برگزاری دیگر برنامه‌های این هفته گفت: برگزاری کارگاه آموزشی در استان، دیدار از زوج‌های موفق در حوزه روستایی عشایری و دیدار و تجلیل از زوج‌های فرزندان شهدا و جانبازان از برنامه‌های این هفته است.

این مسئول نشست و دیدار زوج‌های جوان با ائمه جماعت شهرستان‌ها، برگزاری جلسات تخصصی با موضوع بررسی مشکلات و مسائل حوزه جوانان  برای هفته ازدواج در سطح استان ایلام  عنوان کرد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز