استاندار ایلام خبر داد:

چهار خطه کردن ایلام_ مهران در اربعین ۹۸

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۰۹:۰۰:۱۷
کد خبر: ۸۷۶۴۶۳
چهار خطه کردن ایلام_ مهران در اربعین ۹۸
استاندار ایلام گفت: بیش از ۸۲ کیلومتر از محور ایلام مهران چهار بانده شده و مابقی مسیر تا قبل از اربعین تکمیل می شود.

به گزارش برنا از ایلام ، قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه ۴ مرداد ماه ضمن بازدید از محورهای مختلف پروژه چهاربانده کردن محور ایلام-مهران و بازدید از دیگر زیرساخت‌های مرز مهران برای اربعین اظهار داشت: طرح چهارخطه کردن محور جاده ایلام به مهران که از تقاطع غیر همسطح ارغوان شهر ایلام شروع می‌شود، ۱۰۲ کیلومتر تا پایانه مرزی مهران طول دارد.

او افزود : هم اکنون ۸۲ کیلومتر آن به صورت چهارخطه عملیات اجرایی آن به اتمام رسیده و ۲۰ کیلومتر باقیمانده در ۳ قطعه تا قبل از اربعین امسال در خصوص رفع گره‌های گرافیکی و گلوگاه‌های مسیر اقدام می‌شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به قطعه اول این مسیر، عنوان کرد: در قطعه تونل کربلا به طول ۷۶۰ متر عملیات حفاری آن به اتمام رسیده و در ایام اربعین در صورت لزوم به صورت اضطراری (با رویه شنی) مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: علاوه بر تونل یادشده، ۱۴۰ متر از حفاری تونل ۸۴۴ متری بعد از دو ماه انجام شده است‌.

استاندار ایلام اظهار داشت: لازم به ذکر است در قطعه اول که طول آن ۱۱ کیلومتر است، چهار کیلومتر مورد بهره برداری قرار گرفته و ۳ کیلومتر دیگر به علاوه یک دستگاه پل بزرگ تا قبل از اربعین امسال مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او با اشاره به قطعه دوم این طرح نیز اظهار داشت: طول این قطعه ۱۹ کیلومتر است که تاکنون ۱۰ کیلومتر آن به صورت چهارخطه مورد بهره برداری قرار گرفته و ۹ کیلومتر باقی مانده تا قبل از اربعین به اتمام خواهد رسید.

او در مورد قطعه سوم نیز گفت: طول این قطعه ۴۰ کیلومتر است که ۳۰ کیلومتر از آن به صورت چهار خطه مورد بهره برداری قرار گرفته و از ۱۰ کیلومتر باقی مانده چهار کیلومتر عملیات اجرایی آن به اتمام می‌رسد.

سلیمانی دشتکی عنوان کرد:   تقاطع غیر همسطح ارغوان تا قبل از اربعین تکمیل وبه بهره برداری خواهد رسید.

استاندار ایلام در مورد برگزاری میز خدمت در استان ایلام و شهرستان مهران نیز اظهار داشت: امروز مسئولان استان به قصد دیدار با مردم و بررسی خواسته ها و مطالبات آنان در سرتاسر استان میز خدمت برگزار کردند و اینجا در شهر مهران با حضور مسئولان استان طی سه ساعت بیش از ۳۰۰ مورد درخواست مردمی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم نیز اتخاذ گردید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز