در نشست سه جانبه استاندار ایلام با وزیر صمت و رئیس دیوان محاسبات کشور تاکید شد

عزم جدی شرکت‌های مهم کشور برای سرمایه‌گذاری در ایلام

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۱:۳۰
کد خبر: ۸۷۷۷۴۴
عزم جدی شرکت‌های مهم کشور برای سرمایه‌گذاری در ایلام
در نشست سه جانبه استاندار ایلام با وزیر صمت و رئیس دیوان محاسبات کشور بر عزم جدی شرکت های مهم کشور برای سرمایه گذاری در استان ایلام تاکید شد.

به گزارش برنا ازایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشستی سه جانبه با حضور وزیر صنعت ، معدن وتجارت و رئیس دیوان محاسبات کشور مصوبات سفراخیر هیئت بلند پایه اقتصادی کشور به استان را پیگیری کرد.

در این نشست که رئیس صندوق توسعه ملی، وجمعی از  مدیران دستگاههای اجرایی حضور داشتند استاندار ایلام با بیان اولویت های  سرمایه گذاری گفت : استان ایلام در حوزه های مختلف ازجمله صنعت از ظرفیت بالایی برای مشارکت بخش خصوصی وسرمایه گذاری در طرح های تولیدی برخوردار است .

او با تاکید بر این که مجموعه تلاش دولت در استان ایلام بر ایجاد تسهیل در راه سرمایه گذاری متمرکز شده است، اضافه کرد؛ حذف مقررات دست وپاگیر  اداری ، ایجاد مشوق های لازم ، معافیت های مالیاتی در مناطق مرزی استان و نزدیکی به بازار مصرف کشور عراق از جمله جاذبه های سرمایه گذاری در استان بشمار می رود.

استاندار ایلام در ادامه به ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق اشاره کرد وگفت: امروز مرز مهران بعنوان امن ترین مرز کشور از آن نام برده می شود و عراق هم مهمترین کشور در زمینه واردات کالاهای ایرانی به شمار می رود.

در این نشست تفاهم نامه هایی بین استانداری ایلام، وزیر صنعت معدن و تجارت، دیوان محاسبات کشور و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به منظور ایجاد سرمایه گذاری در استان ایلام به امضا رسید.

در سفرهیئت اقتصادی به استان ایلام در تیرماه امسال  تصمیمات مهمی در زمینه سرمایه گذاری و رفع موانع پیش روی توسعه استان گرفته شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز