به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل از خبرنگار حوزه روابط عمومی پالایشگاه

۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۰:۲۱
کد خبر: ۸۸۳۳۸۹
تجلیل از خبرنگار حوزه روابط عمومی پالایشگاه
به مناسبت 17 مرداد،از خبرنگار حوزه روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام به نمایندگی از اصحاب رسانه استان تجلیل شد.

به گزارش برنا از ایلام ، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام در این آئین گفت: خبرنگاری، حرفه ایی است که عشق و علاقه لازمه موفقیت برای انجام آن است.

 "شهریار داری پور" با اشاره به اینکه خبرنگاران استان ایلام در زمینه های مختلف همگام و همدل با مردم و مسئولان بوده اند، افزود: دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت ملت و مراقبت از آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی و منافع ملی با روشن گری و حقیقت جویی در عرصه آگاهی ممکن می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران استان ایلام نقش مهمی در زمینه هموار کردن بستر توسعه این دیار دارند،اظهار داشت: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها در پاسداشت مقام شامخ انسان‌های فرهیخته ای است که در راه روشنگری، حقیقت جویی و آگاه‌سازی به جامعه نقشی بی‌بدیل بر عهده دارند. 

وی تصریح کرد: خبرنگاران استان با نگارش قلم خود، تجسم امانت داری و تعهد را بدون هیچ گونه چشم داشتی وظیفه خویش دانسته که امروزه می بایست به پاس زحمات آنان مورد تجلیل قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران استان در زمینه پوشش خبری این پالایشگاه همکاری صمیمانه ای با روابط عمومی این شرکت داشته اند که از آنان تشکر و قدردانی می شود.

 

نظر شما