‍ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان ایلام

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۰۸:۴۸:۲۸
کد خبر: ۸۸۳۹۴۴
‍ فرصت‌های سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری استان ایلام
مدیرعامل هتل زاگرس ایلام گفت: بهره گیری از سرمایه های داخلی و خارجی و جذب سرمایه گذاران توانمند راهی برای تسریع حرکت اقتصادی به سوی توسعه و ایجاد اشتغال پایدار است و می‌تواند به عنوان فرصتی برای دستیابی به اهداف توسعه ۲۰ ساله کشور و رشد اقتصادی به کار گرفته شود

علی اسدی راد در گفتگو با برنا اظهار کرد : همواره شرایط موجود در تصمیم گیری سرمایه گذاران  موثر است و رونق اقتصادی به شناسایی فرصت ها بستگی دارد و از طرفی هم جامعه هدف از سوی سرمایه گذاران انتخاب می‌شود،مسئولان ذیربط می بایست با معرفی فرصت ها و بستر لازم برای ورود سرمایه گذاران در بخش گردشگری به دیار کهن ایلام تلاش کنند.

مدیرعامل هتل زاگرس ایلام گفت : ۱۶ هتل و میهمان پذیر با ظرفیت ۱۵۰۰ تخت در خدمت میهمانان،زائران عتبات عالیات، گردشگران و غیره  در ایلام هستند.

اسدی راد رئیس انجمن حرفه ای هتل و میهمانپذیر استان ایلام افزود:هتل ها و میهمان پذیرهای ایلام اکثرا یک تا سه ستاره ممتاز هستند و از تمام جنبه ها بازرسی و مطابق با استانداردهای هتل داری و میهمانپذیری فعالیت می کنند.

مدیر عامل هتل زاگرس ایلام‌اضافه کرد :هتل زاگرس ایلام با چشم انداز زیبا و داشتن ۴۰ اتاق و ۱۴۰ تخت،کافی شاپ،رستوران،سالن جلسات و سالن اجتماعات آماده پذیرایی از میهمانان، دوایر دولتی و زوار عتبات عالیات است.

او اظهار داشت: هتل زاگرس ایلام در سال ۱۳۷۶توسط سازمان تربیت بدنی استان به سلف سرویس ورزشکاران شروع و در سال ۱۳۸۳ کار ساخت آن با متراژ 10 هزار مترمربع عرصه و ۵ هزار متر مربع اعیان با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد به اتمام رسید و در همان سال بنابه سیاست های آن زمان، مجموعه فوق از طریق مزایده عمومی بفروش گذاشته شده که توسط مسئولین وقت بنیاد تعاون سپاه مرکز و با پیگیری بنیاد تعاون استان بصورت اجاره به شرط تملیک خریداری شد.

وی با اشاره به اینکه این هتل در شهر ایلام، میدان امان حسین (ع) و در پارک جنگلی چغا سبز  واقع شده است،تصریح کرد: زمین هتل که طی قرارداد به بنیاد تعاون واگذار گردید شامل حدود یک هکتار بوده که با اقدامات صورت گرفته از جمله حصار کشی و درخت کاری زمین های اطراف هتل ۳ هکتار دیگر در اختیار هتل قرار گرفته است.

مدیرعامل هتل زاگرس ایلام گفت: در حال حاضر هتل مذکور دارای دو طبقه رستوران و رستوران کافی شاپ شیشه ای، سالن اجتماعات با ظرفیت ۷۰ نفر و سالن آمفی تئاتر با ظرفیت ۳۲۰ نفر ، دارای ۴۰ اطاق با ظرفیت ۱۲۴ تخت در محیطی آرام بر بام ایلام قرار گرفته است.

اسدی راد افزود: تعداد نیروی انسانی شاغل در این مجموعه ۳۴ نفر می باشد که با توجه به قرارداد دانشگاه علوم پزشکی جهت ارائه غذا در سلف سرویس دانشگاه به ۵۰ نفر رسیده است.

 

نظر شما