معاون پارلمانی وزیر ورزش وجوانان:

۴۰۰۰ پروژه نیمه کاره ورزشی در دست اجراست

۱۳۹۸/۰۵/۲۲ - ۲۱:۰۱:۲۹
کد خبر: ۸۸۴۴۰۲
۴۰۰۰ پروژه نیمه کاره ورزشی در دست اجراست
معاون امور مجلس وحقوقی وزارت ورزش وجوانان گفت: در حال حاضر برای تکمیل 4000 پروژه نیمه کاره 10000هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش برنا از ایلام:تقی زاده در جلسه معارفه مدیرکل ورزش وجوانان استان ایلام اظهارداشت:مسله مهمی که باید به آن اشاره کنم و در صدر برنامه های وزارت ورزش وجوانان قرار دارد اجرای دستور وتاکید مقام معظم رهبری به مناطق محروم ومحرومیت زائی از ساکنین شهرهای محروم ودور دست است

او  به افزایش تعداد خانه های ورزشی روستایی در سطح کشور اشاره کرد وگفت:به منظور بسط وگسترش تاسیسات وامکانات ورزشی در مناطق عشایری وروستایی وهمچنین کشف استعداد های ورزشی وایجاد فرصت های رشد وبالندگی واستفاده از این استعداد ها در تیم های ملی وباشگاه های کشور تا پایان دولت دوازدهم 4500 خانه ورزشی روستایی در کشور راه اندازی می شود

معاون پارلمانی وزیر ورزش در خصوص تکمیل زیرساخت های ورزشی واحداث اماکن ورزشی متناسب با استاندارد هااظهارداشت:در حال حاضر برای تکمیل 4000 پروژه نیمه کاره ودر دست اجرا10000هزار میلیارد اعتبار نیاز است.

تقی زاده گفت:یکی از مهمترین سیاست ها وبرنامه ملی وزیر ورزش وجوانان توجه به مناطق محروم ومحرومیت زدایی از ساکنین شهرهای دوردست وروستائیان وعشایر است.

او بااشاره به تلاش وزارت ورزش برای بسط وتوسعه ورزش وایجاد زیر ساخت های ورزشی در استانهای کم برخوردار از امکانات ورزشی  گفت:ایلام یکی از استانهای است که پیشینه فرهنگی درخشانی دارد وبرای مدیریت ورزش کشور قابل قبول نیست که این استان با این همه بضاعت و پتانسیل بالای ورزشی که میتواند بیشتر از این در عرصه ملی وبین المللی موفقیت کسب کند امادر حال حاضر دچار کاستی وعقب ماندگی در زمینه ورزش است.

او افزود: مطمعنا همت وهمدلی مدیریت ورزشی استان می تواند جایگاه ورتبه ورزشی استان را به سطح بالاتری ارتقاء دهد.

معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان افزود: استان ایلام از نگاه ورزشی، به‌عنوان پایتخت ورزشی غرب کشور مطرح است که می‌تواند نقش ویژه‌ای را در تعامل فعالیت‌های ورزشی با 3 استان همسایه خود در کشور عراق داشته باشد و روابط خوبی را در حوزه ورزشی با این کشور تعریف کند.

تقی زاده ادامه داد : استان ایلام بااین‌همه قهرمانی‌هایی که در حوزه رشته‌های مختلف ورزشی دارد، بتواند نقش خود را به‌عنوان مرکز قهرمانی کشور در غرب کشور ایفا کند، حضور ورزشکاران ایلامی در عرصه‌های ملی، بین‌المللی و جهانی ظرفیت خوبی را برای حضور ورزشکاران ایلامی در المپیک 2020 فراهم کرده است.

او در ادامه گفت: انتظار ما از مدیریت جدید ورزش استان این است که پرچم وزارت ورزش وجوانان در این استان در بالاترین نقطه قرار گیرد.

او افزود: تحقق این امر را می توان با دعوت  وفراخوان از همه فعالان ورزشی پیشکسوتان واحاد مختلف مردم عملیاتی کرد وویترین ورزش استان را بازسازی نمود.

معاون پارلمانی وزیر ورزش در پایان گفت: نیاز امروز جامعه ورزشی استان ایلام ارتباط وتعامل موثر با پیشکسوتان بوده و می توان برای جلوگیری از هرگونه شکاف وفاصله از این قشر با تجربه کمک گرفت.

در پایان این مراسم ضمن تقدیراز خدمات 5 ساله بهروز حیدر زاده مدیریت قبلی مظفر علیشائی بعنوان مدیرکل جدید ورزش وجوانان استان معرفی شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز