باحضور بخشدار مرکزی ؛

جلسه شورای فرهنگ عمومی در چرداول برگزار شد

۱۳۹۸/۰۵/۲۴ - ۱۰:۰۳:۱۲
کد خبر: ۸۸۴۹۸۱
جلسه شورای فرهنگ عمومی در چرداول برگزار شد
جلسه شورای فرهنگ عمومی با محوریت عید غدیر وجشن ولایت در سالن جلسات فرمانداری در سرابله برگزار شد.

به گزارش برنا از ایلام :یحیی  رستم نیا بخشدار مرکزی چرداول با بیان اینکه  امام علی (ع) افتخار مسلمانان و شیعیان  جهان اسلام است گفت:اگر سیره عملی امام علی (ع) را مطالعه کنیم به ویژگی های  مهم این بزرگ مرد که نقش مهمی در زندگی بشریت داشته پی خواهیم برد. 

اوافزود:امام علی(ص ) یک مدیر مدبر بود و کتاب نهج البلاغه یک کتاب مدیریتی کامل و یک منبع خوب برای استخراج نظریه های مدیریتی است که می تواند نقش مهمی در ساختار مدیریتی به سمت نظم وانضباط وهمچنین عدالت محوری ایفا کند.

او با بیان اینکه امام اول شیعیان بعنوان یک  قاضی عادل با ظلم و فساد بدون اغماض برخورد می کردگفت:آن امام عزیز یک اصلاح گر واقعی بود که نمونه بارز  از اصلاح گری ایشان قطع دست نزدیکان از بیت المال بود 

او تاکید کرد:با توجه به این ویژگی ها و خصایص، برگزاری جشنی در خور نام و شان و جایگاه امام علی نشانه سپاسگزاری است و همه دستگاههای اجرایی باید در برگزاری جشن عید غدیر مشارکت فعال داشته باشند 

بخشدار مرکزی در خصوص  اهمیت برگزاری جشن های ملی و مذهبی اظهار داشت ؛ این  جشن ها هم موجب ایجاد، یادگیری و انتقال فرهنگ وهم موجب شور و نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه  می شود. 

یحیی رستم نیا  بخشدار مرکزی چرداول  در این جلسه با اشاره بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ غدیر خم ،اظهار کرد: برنامه های دهه امامت و ولایت در شهرستان باید به نحوی برگزار شود که عموم شهروندان از این برنامه‌ها بهره مند شوند.

او در پایان بر لزوم برگزاری پرشکوه برنامه های دهه ولایت و امامت در سطح شهرستان تاکید کرد و افزود: ادارات و دستگاه‌ها با تمام توان همکاری لازم در جهت هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسمات اقدام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز