مدیر شبکه بهداشت درمان دهلران عنوان کرد:

سرمایه گذاری ۵۳ میلیارد ریالی دولت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دهلران

۱۳۹۸/۰۵/۲۶ - ۱۱:۵۵:۴۵
کد خبر: ۸۸۵۶۹۲
سرمایه گذاری ۵۳ میلیارد ریالی دولت در حوزه بهداشت و درمان شهرستان دهلران
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران گفت: همزمان با هفته دولت ۳ مرکز خدمات جامع سلامت و بخش اورژانس بیمارستان شهدا دهلران به بهره برداری خواهندرسید.

به گزارش برنا از ایلام منصوری اظهار داشت : خداوند را شاکریم که توفیق داد گامی هر چند کوچک درخدمت رسانی و توسعه سلامت مردم عزیز شهرمان برداریم.

او افزود : میزان اعتبار هزینه شده جهت افزایش فضای فیزیکی بخش اورژانس بیمارستان شهدا دهلران ۱۸ میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات وزارت بهداشت تخصیص پیدا کرده است.

او تصریح کرد:مساحت بخش اورژانس از ۳۲۰متر به ۸۰۰متر افزایش یافته وتعداد تخت‌های بخش اورژانس نیز از ۱۴ تخت به ۲۸ تخت افزایش پیدا کرده و مشکلی بابت پذیرش بیمار وجود نخواهد داشت.

منصوری یادآور شد: مرکزخدمات جامع سلامت شماره یک و شماره دو شهر دهلران هر کدام با مساحت پانصد متر و در دو طبقه و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال و همچنین مرکز خدمات جامع سلامت دشت عباس به مساحت۸۰۰ متر و اعتباری بالغ بر  ۱۸ میلیارد ریال درهفته دولت به بهره برداری خواهند رسید.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهلران ابراز داشت: بر خود لازم میدانم تااز همکاری و مساعدت ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی ایلام و فرماندار شهرستان دهلران و رییس بیمارستان شهدا دهلران وتمامی عزیزانی که به هر نحو مارا در این مسیر  یاری نمودند، تشکر و قدردانی نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز