معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام خبر داد:

۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام آماده افتتاح است

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۱۷:۴۱
کد خبر: ۸۸۹۹۵۵
۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه در ایلام آماده افتتاح است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام گفت: 15 هزار میلیارد تومان پروژه در این استان آماده افتتاح و بهره برداری است.

به گزارش برنا از ایلام، معروف بسطامی روز دوشنبه در آئین تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان دره شهر اظهار داشت: در سفر معاون پارلمانی رئیس جمهوری که به مناسبت هفته دولت به استان انجام می شود ۲۲۹ پروژه با اعتبار بیش از چهار هزار میلیارد ریال کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسند.

وی افزود: در سفر ریاست جمهوری نیز ۱۵ هزار میلیارد تومان پروژه آماده افتتاح است که با بهره برداری از این طرح ها یک تحول عظیم در استان اتفاق می افتد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری ایلام با اشاره به اختصاص اعتبارات سیل در استان نیز یادآور شد: با رایزنی های مدیریت ارشد استان ۶۷۰ میلیارد تومان اعتبارات سیل به ایلام تخصیص داده شده است.

بسطامی، هفته دولت را زمان مناسبی برای ارائه خدمت کارگزاران به مردم دانست و گفت: یکی از محوری ترین برنامه های دولت تدبیر امید و استاندار ارتقا و توسعه بخش خصوصی است.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه سومین روز هفته دولت به نام کارمند نامگذاری شده است، سعه صدر، فروتنی، مردم داری، خدمت بی منت از خصایص یک کارمند خوب است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پتانسیل های خاص شهرستان دره شهر بیان کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های گردشگری ،کشاورزی، نیروی جوان و خلاق و مدیران همراه و همدل است که می تواند محرک پیشرفت شهرستان باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز