با حضور معاون وزیر ورزش وجوانان صورت گرفت؛

افتتاح و بهره برداری از ۲ پروژه ورزشی در ایلام

۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۶:۵۰:۴۷
کد خبر: ۸۸۹۹۶۵
افتتاح و بهره برداری از ۲ پروژه ورزشی در ایلام
با حضور معاون وزیر ورزش وجوانان چهار زمین تنیس در مجموعه ورزشی الغدیر و یک سالن چند منظوره سر پوشیده در روستای هفت چشمه شهر ایلام افتتاح گردید.

به گزارش برنا از ایلام :همزمان با سومین روز از هفته دولت 2 پروژه ورزشی با اعتبار 26 میلیارد ریال با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در ایلام افتتاح و به بهره برداری رسید.

زمین های تنیس آکو با اعتبار هفت میلیارد ریال از محل اعتبارات ارزش افزوده به مدت 12 سال به سرمایه گذار واگذار شده و پس از این مدت در اختیار ورزش و جوانان قرار می گیرد.

سالن چند منظوره قلاقیران هفت چشمه شهر ایلام نیز به مساحت 950 متاز محل اعتبارات ارزش افزوده استانی از سال 96 آغاز شد و امسال در ایام هفته دولت با اعتبار 13 میلیارد ریال تکمیل و به بهره برداری رسید.

آیین افتتاح این 2 پروژه ورزشی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان، معاون عمرانی استاندار، فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان ایلام و سایر مسئولان برگزار شد.

همچنین از استادیوم 15 هزار نفری عدالت، سالن بین المللی تیراندازی و فرهنگسرای جوان در ایلام بازدید به عمل آمد.

در پایان این سفر معاون وزیر ورزش وجوانان از خانه جوان ایلام بازدید واز وضعیت وفعالیت های این خانه اطلاع حاصل وبا جوانان به گفتگو پرداخت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز