پایان شهریور ، آخرین مهلت ارسال اثر به کنگره عقیق و ارغوان

۱۳۹۸/۰۶/۱۱ - ۱۱:۲۶:۳۶
کد خبر: ۸۹۳۰۸۴
پایان شهریور ، آخرین مهلت ارسال اثر به کنگره عقیق و ارغوان
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت : اختتامیه نخستین کنگره ملی اربعین در شعر اقوام ایرانی «عقیق و ارغوان» مهر ماه برگزار خواهد شد

به گزارش برنااز  ایلام ؛ عمران خودآموز با اعلام این خبر افزود : مهلت ارسال اثر به این کنگره تا سی و یکم شهریور ماه خواهد بود و پیش بینی می شود در ایام اربعین و نیمه اول مهر ، اختتامیه نخستین کنگره ملی اربعین در شعر اقوام ایرانی «عقیق و ارغوان» با حضور شاعران و برگزیدگان برگزار شود .

او با بیان اینکه اطلاع رسانی از طریق انجمن های ادبی استان ها انجام خواهد شد و همزمان در فضای مجازی نیز فراخوان و روند زمینه سازی این کنگره تبلیغ می شود گفت : تمام اقوام ایرانی و با هر زبانی می توانند با ارسال اثر به دبیرخانه این کنگره در این همایش ملی شرکت کنند که این امر تشکیل بانک اطلاعاتی شرکت کنندگان را ضروری می سازد.

خودآموز  معرفی ابعاد گوناگون حماسه اربعین حسینی ، تبلیغ و تعمیق سیره امام حسین (ع) ، ترویج فعالیت های فرهنگی و ادبی با محوریت سیره حضرت سیدالشهدا (ع) ، تجلی همگرایی اقوام ایرانی در آیینه شعر اربعین و تقدیر از سرایندگان آثار ادبی در حوزه فرهنگ عاشورایی از اهداف اصلی این کنگره  عنوان کرد.

نخستین کنگره ملی «عقیق و ارغوان» در ۲ محور اربعین حسینی و حماسه عاشورا و با هدف معرفی ابعاد گوناگون حماسه اربعین حسینی به میزبانی ایلام برگزار می شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز