استاندار ایلام خبر داد:

تردد ۲۷۵ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته

۱۳۹۸/۰۷/۲۱ - ۱۴:۳۱:۰۹
کد خبر: ۹۱۱۱۸۹
تردد ۲۷۵ هزار نفر از مرز مهران در ۲۴ ساعت گذشته
استاندارایلام از آخرین آمار تردد زوار در مرز مهران گفت:در شبانه روز گذشته بیش از ۲۷۵ هزار نفر از مرز مهران تردد داشته اند و طی ۱۲ ساعت گذشته ۱۲۰ هزار تردد ثبت شده است.

به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی رئیس ستاد اربعین استان از تردد ۲۷۵ هزار ۳۲۰ نفر طی یک شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: از این میزان ۱۹۸ هزار و ۲۶۸ نفر خروج و ۷۷ هزار و ۵۲ نفر به کشور ورود داشته اند.

وی در ادامه از ترد ۱۲۰ هزار نفر طی ۱۲ ساعت گذشته خبر داد و گفت: از این میزان بیش از ۸۰ هزار نفر از کشور خروج داشته و بیش از ۴۰ هزار نفر به کشور بازگشته اند.

سلیمانی دشتکی یادآور شد: حجم تردد زائران از مرز مهران در اربعین امسال از ابتدای ماه صفر تا امروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: میانگین بالاترین خروج زائران از ۱۵۰ هزار نفر در اربعین سال گذشته به ۲۵۰ هزار نفر در اربعین امسال افزایش یافته است.

استاندار ایلام افزود: بالاترین تعداد برگشت زائران از مرز مهران در یک شبانه روز در اربعین سال گذشته ۲۴۲ هزار نفر بوده در حالیکه امسال پیش بینی ها از میزان برگشت ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار نفر حکایت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز