‍ معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام

پرداخت بیش از یکهزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به مردم ماڑین

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۱۲:۴۲:۱۵
کد خبر: ۹۱۹۹۷۶
پرداخت بیش از یکهزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات به مردم ماڑین
معاون نوسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام از پرداخت یکهزارو 528 فقره تسهیلات به مردم ماڑین خبر داد و گفت: بخش ماژین بر اساس سرشماری سال ۹۵ تعداد یکهزارو 172خانوار بوده که تاکنون یکهزارو 528 فقره تسهیلات تعمیری، احداثی و معیشتی توسط بنیاد مسکن به آنان پرداخت شده است.

به گزارش برنا از ایلام ؛" رضا اسماعیلی" گفت: بنیاد مسکن استان نهایت تعامل را با مردم بخش ماڑین دارد بگونه ای که واحدهای دارای چند خانوار، واحدهای خالی از سکنه ای که متقاضی تمایل به تخریب یا تعمیر آن داشته و حتی واحدهای قدیمی و مخروبه که مالک آنها قصد نوسازی داشته ، از این تسهیلات  بهره مند شده اند.

وی به خدمات انجام شده در بخش ماژین اشاره و  تصریح کرد: تاکنون مبلغ 26 میلیارد تومان وام قرض الحسنه و 4 میلیارد تومان بلاعوض به مردم بخش ماڑین پرداخت شده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام خاطرنشان کرد: تعداد تسهیلات پرداختی یکهزارو 548 فقره شامل ۳۸۰ واحد احداثی، ۷۹۹ واحد تعمیری و ۳۸۹ فقره تسهیلات معیشتی به اهالی این بخش پرداخت گردیده که این نشانه توجه این بنیاد به مردم این دیار بوده است 

اسماعیلی، ارائه نقشه و  پروانه ساختمانی و  نظارت رایگان به ۳۸۰ واحد شهری و روستایی را از دیگر خدمات این بنیاد عنوان کرد و گفت: توزیع یکهزارو 218 تن سیمان رایگان معادل 24 هزارو 360 کیسه از دیگر کمک های صورت گرفته به مردم بخش ماڑین بوده است.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام به واحدهای احداثی شهر ماژین اشاره کرد و گفت: در مرحله اول،تعداد ۲۴ نفر برای اخذ تسهیلات احداثی در شهر ماژین معرفی بانکی شده اند که بدلیل عدم پیگیری و یا تخریب واحد قبلی از سوی متقاضیان تنها ۲ نفر‌ حاضر به دریافت وام شدند.

اسماعیلی افزود: در مرحله دوم نیز  تعداد ۴۰ نفر از شهر ماژین جهت وام احداثی به بانکهای عامل معرفی شده اند  که در حال دریافت پروانه و شروع ساخت هستند.

 وی اظهار داشت: با هماهنگی شورای شهر و شهردار ماژین و با نظر مساعد مدیرکل بنیاد مسکن تعداد ۳۰ فقره وام  احداثی دیگر که حاضر به رعایت ضوابط شهرداری و اصول فنی شدند در دست اقدام است.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در شهر ماژین نیز  تعداد ۳۵۴ وام تعمیری  پرداخت گردیده است،تصریح کرد:بنیاد مسکن استان مساعدت زیادی در بخش ماژین داشته بگونه ای که در بسیاری از موارد تسهیلاتی علاوه بر خانوارهای اصلی به خانوارهای فرعی  که در ساختمان سکونت داشته اند پرداخت نموده است . 

 وی تصریح کرد: برای کمک به اهالی این منطقه، ارزیابی ها صرفاً به علت فرسودگی و خسارات بارندگی و جهت بهره مندی اهالی از تسهیلات و کمک بلاعوض سیل در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز