معاون فرماندار چرداول:

همکاری مردم چرداول با دولت در اصلاح قیمت بنزین بی نظیر بود

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۲:۲۷:۴۴
کد خبر: ۹۲۷۵۴۳
همکاری مردم چرداول با دولت در اصلاح قیمت بنزین بی نظیر بود
معاون سیاسی فرماندار چرداول گفت:همکاری ویاریگری تمامی احاد مردم شهرستان چرداول با دولت در اصلاح قیمت بنزین بی نظیر وصادقانه بود.

دکتر مامی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار کرد: مردم شهرستان چرداول در چند روز گذشته ضمن همکاری بادولت وخوداری از هرگونه بی نظمی و احترام به قوانین وحفظ امنیت کل شهرستان خواسته و مطالبات خود را بطور قانوی به مسئولین اعلام نمودند.

اوافزود:همکاری وهمراهی مردم شهرستان  با دولت در جهت حفظ امنیت قابل تقدیر است وقطعا دولت در جهت منافع مردم حرکت خواهد کرد.

او با اشاره به حمایت رهبر معظم انقلاب  از این طرح، خطاب به مسئولان تاکید کردند به وظایفشان در راستای کنترل و تنظیم بازار عمل کنند و مراقبت‌های لازم را به عمل آورند.

او با اشاره به تاکیدات رئیس جمهوری مبنی بر عزم جدی دولت در پراخت کمک‌های معیشتی  افزود: دکتر روحانی با تبیین مزایای اصلاح قیمت بنزین به مردم اطمینان خاطر داد که مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون فرماندار چرداول تاکید کرد: طبق تاکیدات وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز مشکلی در تامین کالاهای اساسی و خدمات وجود ندارد و بر اساس اطلاعیه وزارت کشور هرگونه افزایش قیمت کالا و خدمات تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

مامی با بیان اینکه مشکلی در تامین کالاها و خدمات در چرداول وجود ندارد خطاب به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکید کرد: مراقبت و نظارت‌های بیشتر در توزیع کالاها صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز