ازفردا;

آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در ایلام

۱۳۹۸/۰۹/۱۸ - ۰۹:۵۷:۰۸
کد خبر: ۹۳۴۰۰۷
آغاز ثبت‌نام مسکن ملی در ایلام
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: نخستین مرحله از ثبت‌نام طرح مسکن ملی در ایلام از ساعت ۱۰ صبح فردا سه شنبه ۱۹ آذر آغاز می‌شود.
علی اصغر کاظمی در گفتگو با برنا اظهار داشت: از ابتدای تصویب طرح، مقدمات اجرای آن از جمله تعیین زمین و مجوز‌های مربوطه در دستور کار قرار گرفت که حاصل آن برنامه ریزی و آمادگی برای احداث این تعداد واحد مسکن ملی در استان است.
او با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای احداث پنج هزار و ۴۹۲ واحد طرح مسکن ملی در این استان انجام شده است یادآور شد: از این تعداد ۲ هزار و ۵۳۸ واحد از محل بازآفرینی شهری، یک هزار و ۶۷۳ واحد از منابع سازمان ملی زمین و مسکن و یک هزار و ۲۸۱ واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می‌شود.
کاظمی از جمله شرایط متقاضیان برای ثبت نام مسکن ملی را تأهل، سابقه سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن ملی، عدم استفاده از امکانات و تسهیلات دولتی برای خرید مسکن و شرایط دریافت تسهیلات اعم از اعتبارسنجی و ... عنوان کرد.
او افزود: احداث واحد‌های مسکن ملی در بافت‌های فرسوده شهری و دسترسی به امکانات زیربنایی از جمله خطوط انتقال آب، برق، گاز، فاضلاب، مخابرات، مدرسه و مسجد در این فضا‌ها را از مزایای این طرح نسبت به طرح‌های قبلی برشمرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: به هر یک از واحد‌های مسکونی این طرح بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۲ ساله با سود ۱۸ درصد تعلق گرفته و زمین این واحد‌ها نیز امسال قیمت گذاری می‌شود و پس از گذشت ۲ سال، در اقساط ۳۶ ماهه از متقاضیان دریافت می‌شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز