استاندار ایلام؛

مسئولان باید در دسترس مردم باشند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۱۲:۰۶:۳۴
کد خبر: ۹۳۴۵۸۷
مسئولان باید در دسترس مردم باشند
استاندار ایلام گفت: ارتباط سهل و ساده مردم با مسئولان یک ضرورت است و مدیران بایست این مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند

به گزارش برنا از ایلام ، در راستای برنامه‌های مردمی استاندار ایلام صبح روز دوشنبه ۱۸ آذر ماه با حضور تعدادی از شهروندان ایلامی از اقصی نقاط استان ملاقات عمومی با قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام برگزار شد.  

 در این برنامه شهروندان از نزدیک خواسته ها و مطالبات خود را مطرح کردند و در ادامه استاندار ایلام دستورات لازم در جهت رفع مشکلات به مدیران مربوطه صادر نمودند.

نکته قابل توجه در این دیدارها حضور دستگاه های ذی ربط متناسب با خواسته ها و مطالبات مردمی بود، بطوریکه افرادی که خواستار ملاقات با استاندار بودند از قبل از طریق حضور در دفترمدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری ایلام و یا از طریق شماره تلفن ۱۱۱ سامانه سامد مسائل و مشکلات خود را ثبت کرده بودند و امروز به تناسب این مطالبات مدیران دستگاه های مرتبط در برنامه ملاقات مردمی حضور یافته و به درخواست های مردمی پاسخ گفتند. 

سلیمانی دشتکی در حاشیه این دیدارها با تاکید بر این مهم که مسئولان بایست همواره در دسترس مردم باشند، گفت: ارتباط سهل و ساده مردم با مسئولان یک ضرورت است و مدیران بایست این مهم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی ادامه داد: به معاونین، مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران بخشنامه کرده ایم که حداقل یک روز در هفته برنامه ملاقات عمومی داشته باشند و از نزدیک به خواسته ها و مطالبات مردمی رسیدگی نمایند.

گفتنی است که استاندار ایلام همواره در برنامه های متنوعی از جمله ملاقات‌های مردمی، میز خدمت، سامانه سامد، حضور در شهرستان ها و بخش های مختلف استان، تشکیل گروه های مشورتی در حوزه های مختلف، حضور در برنامه‌های مختلف رادیو و تلویزیونی و ... تلاش داشته است که در دسترس مردم باشد و ضمن پیشگام بودن در این مهم از نزدیک در جریان خواسته ها و مشکلات مردمی قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز