استاندار ایلام:

ملاقات مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان است

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۳:۲۴:۰۷
کد خبر: ۹۳۷۷۶۵
ملاقات مردمی فرصتی برای بیان مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان است
استاندار ایلام گفت : در راستای تکریم ارباب رجوع به مدیران و فرمانداران استان ابلاغ شده است که ضمن اینکه هر هفته برنامه ملاقات عمومی با مردم را داشته باشند بصورت ماهیانه در سامانه سامد حضور پیدا کنند و پاسخگوی سئولات و مشکلات مردم باشند

 به گزارش برنا از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در جریان برنامه‌های مردمی خود، امروز سه شنبه ۲۶ آذر ماه با جمعی از شهروندان ایلامی دیدار کرد و به خواسته‌ها و مطالبات آنان رسیدگی کرد و دستورات لازم برای حل مسائل مشکلات مطرح شده صادر نمودند.

استاندار ایلام درحاشیه ملاقات‌های مردمی از برنامه های مختلف مردمی در استان خبر داد و گفت: ملاقات مردمی فرصتی برای بیان مسائل و مشکلات مردم و پاسخگویی مسئولان است.

وی ادامه داد: در راستای تکریم ارباب رجوع به مدیران و فرمانداران استان ابلاغ شده است که ضمن اینکه هر هفته برنامه ملاقات عمومی با مردم را داشته باشند بصورت ماهیانه در سامانه سامد حضور پیدا کنند و پاسخگوی سئولات و مشکلات مردم باشند.

وی افزد: همچنین برگزاری میز خدمت در جهت حضور بی واسطه مسئولان در بین مردم بصورت فصلی برگزار می شود و در این مراسم که روزهای جمعه و در میعادگاه های نماز جمعه برگزار می شود مجموعه مدیران دستگاه های مختلف به خواسته ها و مطالبات مردمی پاسخ می دهند. 

استاندار ایلام در ادامه گفت: سفر به شهرستان ها و مناطق محروم استان از دیگر برنامه‌های حضور مسئولان دربین مردم است که در این سفرها ضمن دیدار و گفتگو با مردم در نشست های تخصصی تحت عنوان شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان و استان در ارتباط با توسعه و رفع مشکلات مردم تصمیم گیری می شود.

وی با اشاره به این مهم که فلسفه وجودی همه مسئولان خدمت به مردم است، اضافه کرد: رضایت مردم، دلیل اصلی مشروعیت ما مسئولین است و در این زمینه بایست جوری عمل کنیم که به این هدف مهم نائل شویم.

نماینده عالی دولت در استان دیدار با گروه های مردم نهاد، نشست با نخبگان و گروه های هدف، نشست با حلقه‌های مشاورین در حوزه های مختلف، دیدار با فعالین سیاسی گروه ها و جناح های مختلف، نشست با احزاب سیاسی، بازدید و دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران،  دیدار با خانواده های ضعیف و بی بضاعت جامعه، بازدید از آسایشگاه‌ها و خانه سالمندان، حضور در رادیو و تلویزیون، نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به قصد ارائه گزارش به مردم و ... را از دیگر برنامه‌ها مهم در راستای تکریم مردم عنوان کرد که در ادامه با جدیت در راستای تکریم مردم و رفع مشکلات آنان پیگیری می شود.

گفتنی است که در برنامه های ملاقات عمومی با استاندار ایلام هر هفته بین ۳۰ تا ۴۰ نفر با حضور مسئولان مربوطه موفق به طرح خواسته ها و مشکلات خود می شوند و منتج به پیگیری های مستقیم می شود که بر اساس برآوردهای های بعمل آمده این برنامه رضایت مردمی در پی داشته است.

بر اساس این گزارش به گفته استاندار ایلام بیشتر خواسته های مردمی حول محور اشتغال جوانان، مشکلات مالی و معیشتی، مسائل درمانی، کمک هزینه تحصیلی برای دانش آموزان و دانشجویان، برخی موانع اداری و ... است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز