رزمایش بزرگ بیت المقدس در استان ایلام برگزار شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۸ - ۲۰:۴۷:۲۷
کد خبر: ۹۳۸۷۴۲
رزمایش بزرگ بیت المقدس  در استان ایلام برگزار شد
رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، با حضور گردان های بیت المقدس، امام علی (ع) و کوثر همزمان با سراسر کشور در شهرستان های دهلران، مهران، دره شهر و آبدانان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ،سردار "جمال شاکرمی" فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام در محل برگزاری رزمایش در شهرستان دهلران گفت: هدف از این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی گردان‌های بسیج و تمرین واقعی عملیات مقابله با تهدیدات دشمن و کسب الگوی لازم برای آمادگی در همه شرایط است. این رزمایش در منطقه مرزی دهلران در امتداد عملیات‌های فتح المبین ها و والفجرها پربارتر، همان مسیر را ادامه می دهد. زیبایی های این رزمایش ها در قرار گرفتن جوانان و نوجوانان با گویش های مختلف اعم از کرد، لر و عرب در یک صف واحد برای مقابله با دشمنان است. رزمایش ها صحنه آزمون و ایجاد آمادگی برای حضور در صحنه های خطر است که باید برای رو در رو شدن احتمالی، سناریوها را واقعی طراحی کرد.

اقتدار و آمادگی گردان‌های بسیج از مهم‌ترین پیام‌های این رزمایش است که بسیجیان با بهترین شرایط آمادگی، این توان را به نمایش می‌گذارند. امروزه بسیجیان با تمام توان و اقتدار در صحنه ها حضور داشته و ضمن هوشیاری و رصد کامل وقایع، از انقلاب، آرمان های امام راحل و منویات رهبر فرزانه انقلاب حفاظت و حراست می کنند. بسیجیان در همه صحنه‌های خدمت رسانی نیز حضوری فعال دارند و خدمات شایسته ای به خصوص در مناطق محروم ارائه کرده اند. در حوادث اخیر هم که جریان های منافقین، سلطنت طلبان، دموکرات، کومله و همه جریان های معاند به صحنه آمدند اما با سیل خروشان مردم و بسیج به عقب رانده شدند. فلذا طرح رزمایش ها هم دفاعی هم امنیتی و هم نظامی البته با نگاه فرهنگی و در کل تلفیقی از همه صحنه ها است که طی آن همه توانمندی ها و آمادگی ها چک شده و براساس واقعیت ها با دشمن فضای تقابل ایجاد می شود. بسیج همیشه گوش به فرمان ولایت است و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی را در مسیر توسعه و تعالی نصب العین خود قرار می دهد و در کنار سایر نیروهای مسلح و نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی یک امنیت پایدار را برقرار کرده است.

نکته قابل توجه در این تمرین ها بهره گیری از سلاح های بومی و داخلی که توسط توانمندی های فرزندان این مرز و بوم در شرایط تحریم به تولید انبوه رسیده و دشمنان را از اهداف خود دور کرده است. امروزه شکل جنگ ها پیچیده و چند ضلعی است که اضلاع آن در ابعاد مختلف از جمله جنگ اقتصادی و خیابان ها نمود دارد. امروز جریان فاسد داعش و تکفیری ها که سیلی محکمی خوردند منتظر فرصتی برای نفوذ هستند که به همه دشمنان هشدار می دهیم در صورت نزدیک شدن به مرزها و دست درازی، سینه آنان را از سُرب پُر خواهیم کرد. در آستانه انتخابات باید مراقب عوامل داخلی و خارجی بود و به افرادی که در پازل دشمن بازی کنند هشدار می دهیم بسیجیان با چشمانی نافذ و نگاهی بصیر اهداف دشمنان را رصد می کنند‌.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز