افزایش هشت درصدی مسافران ناوگان عمومی کشور پس از سهمیه‌بندی بنزین

۱۳۹۸/۱۰/۰۱ - ۱۴:۵۰:۰۷
کد خبر: ۹۳۹۸۵۵
افزایش هشت درصدی مسافران ناوگان عمومی کشور پس از سهمیه‌بندی بنزین
مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: بر اساس بررسی های انجام شده، افزایش قیمت بنزین تقاضای مردم برای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی را هشت درصد افزایش داده است.

به گزارش خبرگزاری برنا ازایلام؛ داریوش باقرجوان در در آیین تجلیل از رانندگان و راهداران نمونه استان ایلام افزود: اجرایی شدن سهمیه‌بندی بنزین سبب شده است تا فعالیت در حمل و نقل عمومی دارای توجیه شود و زمینه برای توسعه سرمایه‌گذاری در این بخش افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه افزایش قیمت بنزین، تمایل مردم برای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی کشور را افزایش داده است افزود: برای توسعه حمل و نقل عمومی و افزایش رغبت مردم به مسافرت با این ناوگان، باید ایمنی و ارتقای سطح خدمات و مشتری مداری رعایت شود.
باقرجوان با اشاره به تردد میلیونی زائران از جاده‌های استان ایلام در ایام اربعین گفت: تمام عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و صنوف حمل و نقل و رانندگان دست به دست هم دادند تا کنگره بزرگ اربعین ۹۸ با کمترین مشکل در بخش حمل و نقل انجام گیرد.
وی گفت: اگر امروز جاده‌های ایمن داریم و کاربران جاده‌ای به راحتی در جاده‌ها تردد دارند مدیون تلاش راهداران پرتلاش  است که در تمام فصول سال در حال خدمات‌رسانی به هموطنان هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز