توسط پل؛

قاتل فراری در دهلران دستگیر شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۵ - ۱۱:۵۶:۰۱
کد خبر: ۹۴۱۵۱۸
قاتل فراری در دهلران دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان دهلران از دستگیری قاتلی که یک ماه پیش یک نفر را کشته و از محل متواری شده بود خبر داد.

به گزارش  برنا از ایلام؛  سرهنگ منوچهر مکی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در منطقه دشت عباس در ماه گذشته، بلافاصله ماموران این انتظامی ، به صورت ویژه دستگیری قاتل یا قاتلان را در دستور کار خود قرار دادند.

او ادامه داد:در بررسی های اولیه که انجام  شد  مردی به هویت نامعلوم با ضربات جسم سنگین به قتل رسیده و هیچ آثاری از قاتل بجای نمانده است.

او تصریح کرد: بلافاصله با تدابیر عملیاتی، توسط انتظامی شهرستان دهلران، ماموریت، جهت شناسایی و دستگیری قاتل متواری به پلیس آگاهی ابلاغ شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان دهلران تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان دهلران و یک ماه کار اطلاعاتی شبانه روزی و اقدامات خاص پلیسی با هماهنگی بازپرس ویژه قتل دادگاه عمومی موسیان و دشت عباس، ماموران موفق به شناسایی محل اختفای قاتل 30 ساله فراری شدند. 

وی یادآور شد: ماموران پلیس، با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه، قاتل را در مخفیگاهش در یکی از استان های همجوار ، محاصره و دستگیر کردند.

سرهنگ مکی گفت: متهم به بزه ارتکابی خود برابر مستندات موجود اعتراف و انگیزه خود را از قتل ، اختلاف مالی و مجادله لفظی عنوان کرد که در این راستا پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل محاکم قضائی شد.

 

 

نظر شما