سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی بنیاد علوی در مناطق محروم

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - ۱۱:۳۲:۰۰
کد خبر: ۹۴۳۶۵۶
سرمایه گذاری ۱۲ هزار میلیارد ریالی بنیاد علوی در مناطق محروم
مدیرعامل بنیاد علوی گفت: این میزان اعتبار با مشارکت دستگاه‌ها و با هدف کاهش محرومیت از مناطق دورافتاده هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری برنا از  ایلام؛ محسن منصوری در حاشیه بهره برداری از مرکز درمان بستر شبکه بهداشت و درمان بخش دشت عباس شهرستان دهلران افزود: ماموریت این بنیاد در ۲ بخش فراگیر و متمرکز برنامه ریزی شده است و شهرستان‌هایی بعنوان هدف آبادانی و پیشرفت مد نظر قرار می‌گیرند.

مدیر عامل بنیاد علوی تاکید کرد: در استان ایلام شهرستان ملکشاهی بعنوان پایلود در نظر گرفته شده و بنا داریم یک شهرستان دیگر استان نیز بعنوان پایلود قرار دهیم. 

منصوری با اشاره به مشکلات مجتمع آبگرم دهلران یادآور شد: با استفاده از ظرفیت شرکت‌های زیر مجموعه سیاحتی، گردشگری در بنیاد علوی، کار بازدید ازاین منطقه در دستور کار قرار گرفته تا با رفع موانع ومشکلات پیش رو از ظرفیت گردشگری دهلران در جهت آب درمانی استفاده کنیم.

وی همچنین به ظرفیت‌های کشاورزی منطقه اشاره کرد وگفت: به گروه‌های اقتصادی بنیاد ماموریت داده شده تا زمینه‌های اجرای صنایع تبدیلی کشاوری را در منطقه بررسی و در صورت توجیه اقتصادی و اجتماعی کمک می‌کنیم که فعالیت‌هایی انجام شود

مدیرعامل بنیاد علوی گفت: بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی اقداماتی را در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشت و سلامت و زیرساختی استان ایلام آغاز کرده اند که امروز شاهد بهره برداری از مرکز درمان گستر بخش دشت عباس هستیم.

افزایش بسته حمایتی مادران باردار از یک هزار و ۶۰۰ بسته به ۲ هزار بسته، تامین آمبولانس برای مرکز دشت عباس، کمک به تهیه دستگاه سونوگرافی برای بیمارستان شهدای دهلران و ایجاد خانه عالم در دشت عباس از جمله قول‌هایی بود که مدیر عامل بنیاد علوی به مسئولان و مردم شهرستان دهلران و بخش دشت عباس داد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز