مدیرکل راه وشهرسازی؛

۷۲ هزار مترمربع از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۳۶:۴۷
کد خبر: ۹۴۴۳۰۵
۷۲ هزار مترمربع از اراضی ملی ایلام رفع تصرف شد
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۷۲ هزار و ۱۲۶ مترمربع از اراضی ملی این استان با همکاری مراجع قضایی و نیروی انتظامی رفع تصرف شده است

به گزارش برنا از ایلام علی اصغر کاظمی گفت: این میزان اراضی ملی توسط یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی استان ایلام به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از تصرف اشخاص سودجو خارج شده است.

وی افزود: یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی ایلام سال جاری ضمن جلوگیری از تصرف اراضی ملی توسط افراد فرصت طلب، این میزان از این اراضی را در اکثر نقاط استان بویژه شهرستان های ایلام و دهلران از تصرف اشخاص سودجو خارج کرده است.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، ۱۵ هزار و ۵۵۶ متر مربع از این میزان در سه ماه اخیر رفع تصرف شده است.

کاظمی یادآور شد: چنانچه مردم قصد خرید املاک در محدوده و حریم شهرهای سطح استان را دارند، ابتدا استعلامات لازم در این خصوص را از طریق اداره کل راه و شهرسازی بعمل و از خرید هرگونه اراضی فاقد سند مالکیت رسمی از افراد سودجو پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: پارسال ۳۶۷ متر مربع از اراضی مسکونی به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز با صدور حکم قضایی با قلع و قمع حصار ایجاد شده و خلع ید و رفع تصرف به بیت المال بازگشت.

وی تاکید کرد: یگان حفاظت اداره راه و شهرسازی استان با قاطعیت تمام مقابل افراد سود جو و فرصت طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت المال را کوتاه می کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: مردم می توانند هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی در محدوده و حریم شهرها را به یگان حفاظت راه و شهرسازی ایلام و یا ادارات راه و شهرسازی شهرستان ها اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز