استاندار ایلام؛

سردار سلیمانی سردار دلهای آزادی خواهان جهان بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۶ - ۱۵:۴۰:۲۳
کد خبر: ۹۴۶۶۵۷
سردار سلیمانی سردار دلهای آزادی خواهان جهان بود
‍ غم از دست دادن این سردار بزرگ همه مظلومان عالم را محزون و غمگین ساخته و انشالله به زودی شاهد انتقام خون این سردار عزیز از دشمنان باشیم

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز دوشنبه ۱۶ دیماه در ابتدای نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به وداع باشکوه مردم از سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت: سردار سلیمانی بعنوان یک مقام رسمی حامل پیام جمهوری اسلامی برای کشور عراق بود که توسط جنایتکاران آمریکایی ترور شد و به شهادت رسید.

وی در ادامه آمریکا را حامی اصلی تروریسم در جهان عنوان کرد و گفت: آنها در ظاهر شعار دموکراسی سر می دهند و در عمل نشان داده‌اند پشت تمام حرکات تروریستی در جهان آنها پنهان شده اند.

استاندار ایلام در ادامه با عنوان این مطلب که تراز سردار سلیمانی در دنیا بی نظیر است، اضافه کرد: سردار سلیمانی سردار دلهای آزادی خواهان جهان بود و امروز غم از دست دادن این سردار رشید همه مظلومان عالم را محزون و غمگین ساخته است.

وی از ویژه گی ها ممتاز سردار سلیمانی گفت و تصریح نمود: وی جلوتر از همه در نبرد با دشمن سینه سپر می کرد و بقیه به دنبال این فرمانده شجاع بودند.

وی افزود: انشاء الله به زودی شاهد انتقام خون این سردار عزیز از دشمنان باشیم. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز